Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat gaan jullie doen vandaag?

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wat gaan jullie doen vandaag?
    Posted: 07 April 2013 om 10:33
ooo wat heerlijk
de zon schijnt hier al lekker door de ramen ( en die moeten nodig gezeemd worden)
ik ben benieuwd of het koud is buiten

ik ben lekker al onder de douche geweest aangekleed en heb inmiddels ontbeten
er ligt een berg was op me te wachten en die wil ik snel weghebben
misschien kunnen manlief en ik straks nog in de tuin werken!!

mischien een begin aan mijn haakwerkproject
de aap van stipenhaak

allemaal een fijne zonnige zondag!!

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 10:50
Ahhh zon!
Hier trekt de mist langzaam weg,stuur ff snel een zonnetje deze kant op!verder vandaag beetje haken, breien, lezen. Fietsen, op zon ding van alleen pendalen, vanmiddag stukje lopen, met 1 kruk,moett er nog bij nadenken ook, knie buigen,voet recht, lijf recht,stok goed neerzetten, een sok breien gaat nog makkelijker!!maar t loopt!!
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 10:55
Zonnetje komt hier ook lekker door! En jammer genoeg moeten de ramen ook nodig gezeemd, maar mocht van mezelf wachten op warmer weerLOL Nu een beetje spijt, maar ach ben toch lekker alleen vandaag. Man en kids naar de paardensport. Lekker genieten achter glas met een glaasje, boekje en haakwerkje.

Jullie ook allemaal een fijne zondag!

Gr. Rianne
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 11:00
Vanmiddag met een vriendin lekker wandelen en snuffelen door de stad. Het is hier koopzondag met als thema : Tiel Pakt Uit. Winkels open, kraampjes buiten, live muziek en buitenmodeshowtjes enz.
Nou het weer werkt wel mee dus dat belooft gezellig te worden.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 11:02
Ik ga vandaag eerst naar een rommelmarkt, daarna wordt het ook ramen zemen. Gister heeft een vogel er een mooi plakaat op gelegd. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 11:05
Ik ga mijn hobbykamertje opruimen, ik denk dat ik daar de hele dag mee bezig zal zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Wilma1979 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 11:05
Ook hier schijnt het zonnetje, manlief is sporten en kinderen zijn al buiten aan het spelen. Nu nog even lekker genieten op de bank met een haakwerkje. 

Vanmiddag is het bij ons koopzondag met gezellige voorjaarsmarkt dus gaan daar zeker even snuffelen en wie weet daarna ook nog even naar de kinderboerderij.

Iedereen een fijne zondag.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 11:15
ooo dat klinkt allemaal erg gezellig
veel plezier allemaal
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 13:11
Originally posted by zazia zazia wrote:

daarna wordt het ook ramen zemen. Gister heeft een vogel er een mooi plakaat op gelegd. 

Haha, mijn schoonvader zou gezegd hebben: Kind, wees blij dat koeien niet kunnen vliegen WinkBig smileBig smile

Maar zonder gekheid, hier moeten de ramen ook gezeemd worden, maar ik wacht tot morgen. Vandaag gaan we in de tuin aan het werk
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 14:10
Zalig weer hier, nog wel een tikkie koud maar ik ga verder vandaag aan mijn projectjes
sleutelhangers voor verjaardagen maken. 
Dan nog een dms projectje 
ramen laat ik nog wel zo als ze zijn hihi... 
als het wegloopt hou ik de deur wel open 
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 15:55
zalig weertje hier volop zon , daar wordt een mens happy van Big smile Ik ben net terug van een flinke wandeling met zoon , dochter en kleinkindjes . Dus nu effe relaxen met een glaasje wijn voor mijn neus en daarna wat haken want manlief is gaan vissen en tot dan heb ik het kot voor mij alleen Wink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 16:41
De zon schijnt hier volop, de hond heeft al genoten van het zonnetje buiten en ligt nu in de keuken te genieten van de zon, zelf lig ik lekker op de bank bij te komen van een drukke heftige week, vanavond gaan we naar de verjaardag van onze dochter die vandaag al weer 27 jaar word. Ook toen was het koud.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 18:09
Vanwege het mooie weer ook nog maar een uur met de hond van mijn ouders in de polder gewandeldBig smile
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 18:53
Wij hadden vandaag een verjaardag, daar in de tuin gezeten en de kinderen in de speeltuin. Daarna afgesloten met de Mac.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 19:18
Eerst spullen uitgezocht voor de kofferbakverkoop van volgende week, daarna bezig geweest met haakwerkjes voor de verkoop op een campingmarkt in juli. Heerlijk achter glas dus het leek wel zomer
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 19:22
Genoten van het mooie weer.. De eerste bbq was hier een feit ^^
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 19:55
Ik heb vandaag gewerkt,want hier in rotterdam zijn de winkels elke week open.
Groetjes jenny
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 20:38
Wij zijn naar de boot geweest, ik heerlijk uit de wind en in het zonnetje, lekker breien. En de mannen waren bezig om een keuken te plaatsen In onze blokhut
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 21:20
Ik heb vandaag, samen met mijn vriendin, heerlijk gewinkeld in Groningen. Lekker een dagje weg zonder man en kinderen, eerst koffie gedronken, lekker geluncht en als afsluiter hier in de buurt nog wat gedronken, eten hadden we nog geen zin in.   
Groet,

Yobsje
Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 21:49
Wij hebben de schuur opgeruimd, heerlijk weer lekker opgeruimd, soms is dat gewoon nodig!!!
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.343 seconden.
Lang Yarns