wat gaan jullie doen vandaag? |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 April 2013 om 10:33 |
ooo wat heerlijk
de zon schijnt hier al lekker door de ramen ( en die moeten nodig gezeemd worden) ik ben benieuwd of het koud is buiten ik ben lekker al onder de douche geweest aangekleed en heb inmiddels ontbeten er ligt een berg was op me te wachten en die wil ik snel weghebben misschien kunnen manlief en ik straks nog in de tuin werken!! mischien een begin aan mijn haakwerkproject de aap van stipenhaak allemaal een fijne zonnige zondag!! |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ahhh zon!
Hier trekt de mist langzaam weg,stuur ff snel een zonnetje deze kant op!verder vandaag beetje haken, breien, lezen. Fietsen, op zon ding van alleen pendalen, vanmiddag stukje lopen, met 1 kruk,moett er nog bij nadenken ook, knie buigen,voet recht, lijf recht,stok goed neerzetten, een sok breien gaat nog makkelijker!!maar t loopt!! |
|
![]() |
|
jetje1970 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Zonnetje komt hier ook lekker door! En jammer genoeg moeten de ramen ook nodig gezeemd, maar mocht van mezelf wachten op warmer weer
![]() Jullie ook allemaal een fijne zondag! Gr. Rianne
|
|
![]() |
|
Tineke01 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Vanmiddag met een vriendin lekker wandelen en snuffelen door de stad. Het is hier koopzondag met als thema : Tiel Pakt Uit. Winkels open, kraampjes buiten, live muziek en buitenmodeshowtjes enz.
Nou het weer werkt wel mee dus dat belooft gezellig te worden. |
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Ik ga vandaag eerst naar een rommelmarkt, daarna wordt het ook ramen zemen. Gister heeft een vogel er een mooi plakaat op gelegd.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23738 |
Ik ga mijn hobbykamertje opruimen, ik denk dat ik daar de hele dag mee bezig zal zijn.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Wilma1979 ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 11 Februari 2012 Status: Offline Points: 222 |
Ook hier schijnt het zonnetje, manlief is sporten en kinderen zijn al buiten aan het spelen. Nu nog even lekker genieten op de bank met een haakwerkje.
Vanmiddag is het bij ons koopzondag met gezellige voorjaarsmarkt dus gaan daar zeker even snuffelen en wie weet daarna ook nog even naar de kinderboerderij. Iedereen een fijne zondag.
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
ooo dat klinkt allemaal erg gezellig
veel plezier allemaal
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Haha, mijn schoonvader zou gezegd hebben: Kind, wees blij dat koeien niet kunnen vliegen ![]() ![]() ![]() Maar zonder gekheid, hier moeten de ramen ook gezeemd worden, maar ik wacht tot morgen. Vandaag gaan we in de tuin aan het werk |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Zalig weer hier, nog wel een tikkie koud maar ik ga verder vandaag aan mijn projectjes
sleutelhangers voor verjaardagen maken. Dan nog een dms projectje ramen laat ik nog wel zo als ze zijn hihi... als het wegloopt hou ik de deur wel open
|
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
zalig weertje hier volop zon , daar wordt een mens happy van
![]() ![]() |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
De zon schijnt hier volop, de hond heeft al genoten van het zonnetje buiten en ligt nu in de keuken te genieten van de zon, zelf lig ik lekker op de bank bij te komen van een drukke heftige week, vanavond gaan we naar de verjaardag van onze dochter die vandaag al weer 27 jaar word. Ook toen was het koud.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Vanwege het mooie weer ook nog maar een uur met de hond van mijn ouders in de polder gewandeld
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Semmama ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Wij hadden vandaag een verjaardag, daar in de tuin gezeten en de kinderen in de speeltuin. Daarna afgesloten met de Mac.
|
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Eerst spullen uitgezocht voor de kofferbakverkoop van volgende week, daarna bezig geweest met haakwerkjes voor de verkoop op een campingmarkt in juli. Heerlijk achter glas dus het leek wel zomer
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Genoten van het mooie weer.. De eerste bbq was hier een feit ^^
|
|
![]() |
|
Gerbera ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Ik heb vandaag gewerkt,want hier in rotterdam zijn de winkels elke week open.
|
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Wij zijn naar de boot geweest, ik heerlijk uit de wind en in het zonnetje, lekker breien. En de mannen waren bezig om een keuken te plaatsen In onze blokhut
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Ik heb vandaag, samen met mijn vriendin, heerlijk gewinkeld in Groningen. Lekker een dagje weg zonder man en kinderen, eerst koffie gedronken, lekker geluncht en als afsluiter hier in de buurt nog wat gedronken, eten hadden we nog geen zin in.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
rianne35 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 September 2011 Status: Offline Points: 282 |
Wij hebben de schuur opgeruimd, heerlijk weer lekker opgeruimd, soms is dat gewoon nodig!!!
|
|
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.
Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |