Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gehaakt knuffeldoekje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marion T View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marion T Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gehaakt knuffeldoekje
    Posted: 07 April 2013 om 17:18
Ik zat net heerlijk in de voortuin in de zon en mijn buurmeisje kwam met een verzoekje.
Ze is helemaal gek van Cloe's closet en daar komt een knuffeldoekje in voor met het kopje van een eendje,ik heb al gekeken in mijn eigen patroontjes maar helaas kon niks vinden.
Dus is er iemand die een patroontje heeft van een knuffeldoekje in de vorm van een eendje?

gr.Marion  
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 17:53
http://hobby.blogo.nl/2009/09/30/patroon-eendje-haken/
Zoiets?
Je kunt het hele eendje gebruiken, of alleen het kopje.
Het doekje is, zoals de meeste andere gewoon een grote granny.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 17:59
Link werkt niet zie ik
Even anders proberen.
http://hobby.blogo.nl/2009/09/30/patroon-eendje-haken/
zelf even knippen en plakken.
Back to Top
Marion T View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marion T Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 19:17
Hoi Lori,

bedankt voor het eendje hier kan ik idd wel wat mee,maar hoe ik een granny maak weet ik ook nietConfused
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 20:12
Dan heb ik hier nog wel een link, 't is wel engels maar met duidelijke plaatjes erbij:
http://purlbee.squarespace.com/granny-square-project/2007/4/12/classic-granny-square-pattern.html

veel plezier er mee
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 20:24
Originally posted by Marion T Marion T wrote:

Hoi Lori,

bedankt voor het eendje hier kan ik idd wel wat mee,maar hoe ik een granny maak weet ik ook nietConfused

Op deze site staat wel hoe je het grannydoekje moet maken. En dan gebruik je als hoofd dat van het eendje.

Succes!

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 21:35
Maar een gewoon vierkant gehaakt of gebreid lapje mag ook.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Marion T View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marion T Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 22:36
Dames,

bedankt voor alle tips en doorverwijzingen naar andere site,ik kan beginnen Thumbs Up

gr.Marion
Back to Top
Marion T View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marion T Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 12:32
Hij is klaar,als het goed is heb ik een foto geplaatst
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.352 seconden.
Lang Yarns