Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Beetje frustratie

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Beetje frustratie
    Posted: 03 April 2013 om 08:36
En nu is het genoeg geweest. Die verdomde cardigan moet en zal deze week af zijn! Angry

Ik wil namelijk beginnen aan mijn nieuwe lading wol en een patroontje uit het lentebreiboek dat ik onlangs kocht, maar ik mag niet van mijn man zolang 'bobby' nog in huis ligt (ja, de bol - Drops Verdi - heeft zelfs een naam gekregen...) LOL

Zo, dat moest er even uit. En omdat ik het toch niet kan laten ga ik eerst nog maar eens de creaties bekijken, dromen wat ik nog allemaal ooit wil maken en ...
Groetjes, Tineke
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 08:53
Adem in, adem uit!
Verstop bobby en doe waar je zin in hebt!!
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 08:57
Geweldig antwoord breienmaar . En ach een projectje tussendoor moet toch kunnen niet?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 09:02
Als je mijn man vraagt waar ik mee bezig ben, weet ie echt niet wat ik maak met welke wol. Hij maakt wel foto's als het af is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 10:52
Soms moet je iets een tijdje wegleggen. Gewoon aan iets nieuws beginnen houdt de moed er in.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 10:55
Neeeeee, niet gefrustreerd zijn! Het is (als het goed is ) een ontspannende hobby.
En ach, een stiekem klein projectje tussendoor voor de afleiding, lekker toch?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
chikay View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 11:29
als het gaat irriteren kun je het beste alles ff weg leggen
hahaha maar zo herkenbaar
succes jose
Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 11:58
oh zo herkenbaar. Mijn man klaagt ook altijd over de diverse projecten die door het his ronddwalen. En als ik dan heel trots en enthousiast vertel wat ik nu weer ga maken, krijg ik ook het commentaar; zou je niet eens wat afmaken Smile
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 12:21
Mannen komen van mars!
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 12:57
Ik ben meestal met verschillende dingen bezig, raak soms verslaafd aan iets en kan iets anders dan zomaar opzij leggen, zoals de zomersjaal die plaats moest maken voor de sheltie afbeelding, ondertussen worden er af en toe vierkantjes gehaakt voor de deken (maanden project) en heb ik al weer "iets"in mijn hoofd voor nog een deken........

eigenlijk heb ik geen tijd voor het forum....... LOL

richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
chickey1214 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chickey1214 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 12:58
Ik ben meestal ook met meerdere dingen bezig.
Manlief kijkt alleen geintereseert als het af is.
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 13:14
Mannen...........ze mogen alles eten.......maar niet alles weten......en zich al helemaal niet overal mee bemoeien.........:-) 
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 13:42
De mijne heeft dan nog eens een hekel aan gebreide of gehaakte spullen: "ik vind dat allemaal niet mooi, ge moet mij dus niet vragen of dat schoon is".

Anyway, na de frustratie van vanochtend toch even doorgezet. Nog ongeveer 4 cm voorpand, aaneen zetten (bah!) en de riem te gaan. Deze week raakt het dan toch wel af! 
Groetjes, Tineke
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 14:25
Hier ook eentje die overal in huis bollen wol en lappen stof verstopt heeft Embarrassed
En toen bood het afspraken bureau van het ziekenhuis ook nog aan om mijn afspraak naar een ander ziekenhuis te verplaatsen met tussen de twee afspraken anderhalf uur wachttijd aan, terwijl er een grote stoffen winkel vlak bij zit... Wij hebben het eigenlijk wel zwaar om al die leuke verleidingen te weerstaan Wink
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 15:19
mijn man vond alles mooi en genoot ervan van wat ik maakte en was er trots op, jammer hij is niet meer en ik mis zijn commentaar......Star.........Hug
groetjes geesje
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2013 om 20:22
soms ben je het even zat zoals mijn pony al die manen steeds het zelfde , de helft is klaar de andere helft voorlopig even niet.
En mijn weet echt niet wat ik maak .als het af is wil hij best foto,s maken .
en als de creatie in de kamer staat en er komt bezoek ,dan kan hi heel trots zeggen ja die heeft ze zelf gemaakt .Fijn voelt dat 
oant Sjen
Back to Top
cynnie1986 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cynnie1986 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2013 om 20:39
Mijn kerel vind het allemaal wel prima. Het ene vindt die wel mooi het andere niet. Hij vraagt wel altijd als ik met iets groots bezig ben of ik al verder ben. Ik mag het neerzetten in de kamer. Maar het meeste wordt weggegeven. Hij vind het prima. Maar ik heb nu zoveel liggen dat hij zoiets heeft van. Als je slim bent maak je nu eerst wat af. Want er zwerft nu overal wol en halfafgemaakte werkjes. En ergens heeft hij gelijk. Hihi.
creatiefmetjehanden.blogspot.nl
Back to Top
chikay View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2013 om 22:08
Mijn manneke leeft helemaal mee en dochterlief net zo.
Hij is vaak de gene die zegt van heb je nog wel genoeg katoen of dit kleurtje vind ik mooi.
Maak van alles veel voor mijn dochter van 9 maar ook voor verjaardagen om geld in te doen en het wordt echt gewaardeerd want het staat vaak nog in de kamers als wij soms weken / maanden later op visite komen. Ook mede daardoor blijft de hobby leuk.
Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns