Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vilt

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vilt
    Posted: 09 April 2013 om 09:30
Binnenkort moet ik een paar dagen in het ziekenhuis worden opgenomenCry ( geen ernstige dingen gelukkig) nu heb ik wat viltpatroontjes, maar meer zouden welkom zijn. Wie wil mij tips geven op plezieren.
 Alvast heel veel dank. Maaike(A)

Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2013 om 10:16
http://pinterest.com/de4smitjes/viltpatronen/

Zelf even knippen en plakken
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2013 om 12:48
Sterkte in het ziekenhuis.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2013 om 16:08
Ik heb er ook nog niet zoveel maar  volgens mij staat er  wel wat op mijn pinterest ook de link staan als het goed is hieronden.  Ik ga zelf ook even neuzen op die andere pinterest heb laatst  van iemand een hele berg restjes gekregen daar wil ik ook mee aan de slag. zonde om te laten liggen.
Ook kreeg ik de tip van iemand dat  je ook uit kleurboeken leuk ideeën kan halen of uit die raamdecoratie boekjes van  Diana dacht ik. heb dat  nog niet naar gekeken zelf maar  het idee is de moeite waard om door te geven.

Succes en sterkte in het ziekenhuis.

Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2013 om 20:49
veel stekte alvast voor het ziekenhuis en drustig aan.
Back to Top
mandywezel View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mandywezel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2013 om 12:36
Sterkte in het ziekenhuis en ik heb ook even gekeken bij Pinterest maar wat een leuk bord je zal je niet vervelen denk ik :-), ik heb hem ook opgeslagen want er staan zoveel patronen op.

groetjes Mandy
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns