Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Verjaardagscadeautjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Verjaardagscadeautjes
    Posted: 10 April 2013 om 12:21
Ben wel een beetje nieuwschierig wat hobbydoosjes zoal  op verlanglijstje zetten voor verjaardag of wat ze gekregen hebben. En of dat iets met de hobby's heeft te maken.

Groetjes
Janneke
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 12:32
Op mijn vorige verjaardag (november)  kreeg ik o.a.
-een jaarabonmement  op hobby handig,
-een mini-fotostudiootje ( leuk om je kleine haak- of breiwerkjes in te fotograferen)
Back to Top
cynnie1986 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cynnie1986 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 14:04
-leesboeken
-patroonboeken

eiegnlijk standaard. Ik lees heel graag naast mijn creatieve hobby's.

creatiefmetjehanden.blogspot.nl
Back to Top
Mamaeer View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamaeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 14:26
wij doen weinig aan cadeautjes.....

Ik heb van mijn 2 jongste kinderen cadeautjes gehad (gemaakt op school en KDV)
Van mijn buuv een bos tulpen (die wist ook dat ik erg verdrietig ben) en van een meisje uit de straat, die hier vaak is om mij en de kids te helpen kreeg ik een heel mooi boeketje.

Oudste zoon zou nog iets gaan halen, ben benieuwd wat dat is Wink
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 14:50
Afgelopen verjaardag in november kreeg ik catania katoen van mijn kindjes
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 15:34
Ik vraag vaak iets van fotolijstjes of iets met vlinders.
Deze verjaardag zal het waarschijnlijk dingen voor het huisje zijn, want ik ga morgen bezichtigen!
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 15:41
Ik wil standaard en al 54 jaar lang, iets kleins glimmends keihard en verpakt in een gouden cirkel. Ik krijg standaard allerlei zelf geknutselde klei freubels. Vroeger van mijn eigen kinderen asbakken en klerenhangers. De kleinkinderen maken nog steeds klerenhangers maar de asbakken zijn vervangen door pennenbakjes. De laatste liefdevolle opmerking was van een kleinzoon die vond dat hij niets hoefde te maken want dan moest hij zo veel sjouwen als ik dood ga. Blijkbaar hebben ze de erfenis al verdeeld. 26 april ben ik weer jarig. Een mens blijft hopen.
Hanny
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 16:04
IK vrag eigenlijk nooit iets, maar ze weten altijd wel weer iets te bedenken. Afgelopen jaar kreeg ik van manlief een horloge, van schoondochter een breiboek vol met gebreide tassen (was ook een beetje eigenbelang bij), van dochter een etentje en verder natuurlijk kindertekening, bloemen en een hele mooie orchidee

www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
J@nke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J@nke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 16:17
hahaha! hhoekstra de aanhouder wint!
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 17:14
Ik krijg van mijn kinderen hobbyspulletjes en ik heb ook al een paar keer een kaartje voor een musical gehad. Mijn man en i hebben de cadeautjes voor elkaar afgeschaft. Als we iets willen hebben kopen we als het kan. Maar soms komt mijn man met een met verrassing zonder dat ik jarig ben
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 17:27
Ik krijg altijd boekenbonnen en daar ben ik heel blij mee, want dan kan ik handwerkboeken of fantasyromans kopen, wanneer die uitkomen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 19:58
Ik heb bedeltjes voor aan mijn Pandora gekregen en van mijn opa geld, daar heb ik het boek Allemaal rokjes van gekocht en stof op de stoffenbeurs Big smile
Verder krijg ik ook altijd wel wat douchegel.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 20:13
Ik maak door het jaar altijd een lijstje met dingen die ik wel wil. Ik verjaar namelijk in januari en na kerst, nieuwjaar en dan nog eens verjaren, dan is mijn inspiratie meestal op.

Ik had op mijn vorige verlanglijstje o.a. een setje sokkenwol en naalden gezet, een kookpot en een boek met naaipatronen.

Mijn lijstje voor een 'volgende gelegenheid' bevat (alweer) een boek met naaipatronen, een kookboek en een parfum.
Groetjes, Tineke
Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2013 om 22:39
Meestal staat de nieuwe Rowan gids op mn lijstje.Vorig jaar het poppenboek van Arne en Carlos.
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2013 om 09:16
over het algemeen krijg ik van mijn man een cadeau dat hij vooral heel handig vindt; een nieuwe fiets want dan kan hij met mijn oude fiets naar de stad, een hard disk want daar kunnen zijn films opgezet worden, een kookboek want dan kan ik lekker voor hem koken. ik moet er altijd erg hard om lachen hoe hij het verhaal zo draait dat het toch echt een mooi cadeau voor mij isBig smile
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2013 om 09:23
Oo, ik vergeet nog wat

Tekeningen/knutselwerkjes van de kinderen
Dag en of nachtcreme
Iets lekkers voor onder de douche
Bolletjes catania

Ik moet wel bekennen dat ik al een paar jaar geen verjaardag heb gevierd, dus deze cadeautjes krijg ik met mijn verjaardag of met moederdag
Eigenlijk wil ik deze zomer een feestje geven
Mijn man en ik zijn 40
We zijn 12eneenhalf jaar getrouwd
En samen 101 jaar met de kids of 103
Dat ligt eraan wanneer we het vieren
Voor juni 101 na juni 102 na juli 103
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns