abraham 50 jaar |
Reageer ![]() |
Autheur | |
monique69 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 171 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 April 2013 om 12:30 |
Heeft er iemand leuke ideeën en wil die met mij delen?
Een goede vriend van ons wordt 50 jaar!! Wat kan ik daar voor leuks voor haken? een fijne zondag verder, Monique
|
|
![]() |
|
melekskeuh ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 April 2012 Locatie: antwerpen Status: Offline Points: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mmm heeft hij iets van hobby'S ?
ofzo ?
xx
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Een mosterdpot?
Ik heb wel een gebreid opaatje. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Een oude opa?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
monique69 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 171 |
leuk dat jullie mee denken!
hobby's zou dan iets met motorrijden te maken moeten hebben! mosterd pot..........wel grappig....ga ik over nadenken! oude opa's heb ik zelf ook aan gedacht, maar breien gaat het niet worden mijn favoriet is toch haken! die van delicious crochet is wel erg leuk! |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
In het boekje gelukspoppetjes haken va anemarie arts staat iets van een opatje en omatje Daar kan je ook in kijken.
|
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Deze had ik voor mijn vader gemaakt toen hij 50 werd.. Is een patroon van Delicious Crochet..
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |