Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gebreide kruikenzak

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gebreide kruikenzak
    Posted: 14 April 2013 om 17:26
Heeft er iemand wel eens een kruikenzak gebreid voor zo'n platte rubberen kruik ?

Ik heb diverse patroontjes voor zo'n kruik maar vraag mij af hoe je de kruik in de zak krijgt.

In het ene patroontje moet je de onderkant open laten en een omslag van 15 cm.extra breien en die gewoon omslaan. Dat vind ik geen gezicht.

In het andere patroontje naai ik de zijkanten en de onderkant dicht maar dan vraag ik mij af hoe de kruik door de smalle bovenkant kan?

Iemand een oplossing?

Back to Top
J@nke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J@nke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2013 om 18:01
Ik heb een teddy/stof kruiken zak..
en heeft een zogenaamde sloop opening/ sluiting..
Ik hoop dat je het snapt wat ik bedoel anders maak ik even een foto.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2013 om 18:02
Drops heeft er een in z'n collectie drops design  extra 0-837 en daar is de hals gewoon in boordpatroon gebreid zodat het goed rekt
Ik heb hier een patroontje liggen en daarbij worden de stukjes naast de hals met koordjes vastgemaakt ik denk na een gaatjes toer
Je kunt ook een rechthoek aan de beide kanten naast het halsje wat langer maken en met knoop en lusjes sluiten zodat de stukjes overslaan .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2013 om 18:05
Ik denk dat een koordjessluiting beter is dan een rits, want die wordt ook gloeiend heet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2013 om 20:47
Magtelt,een rits zou ik ook niet gebruiken,die wordt zeker heet.

Mutti,ik had je pm net beantwoord maar dit topic nog niet gelezen.Ik zelf dacht ook aan een gaatjestoer.Maar ik ben al verder met breien. Je andere oplossing van een knoop met lusjes kan ik nog wel aanpassen.Ik kijk wat het beste uitkomt.

Dames bedankt voor jullie reacties.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2013 om 10:06
Ik heb de hoes van Drops Design Extra 0-837 opgezocht en zie dat de hoes bijna hetzelfde gebreid wordt als het patroon wat ik heb.Ook met een boordsteek die uitgerekt moet worden.Ik maak de hoes dan eerst maar af en zie het wel.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns