Patronen gezocht! |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Sanne Hulshof ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 April 2013 om 21:49 |
Hoi,
Ik ben op zoek naar de breipatronen van deze wikkeldoeken. De foto's zijn misschien een beetje groot, maar kon dit niet goed veranderen. Ik wil ze graag breien, maar kan geen (nl)patroon vinden. Misschien heeft iemand hier een idee?? Ik hoop het wel. Ik ben in juni uit gerekend en zou ze graag dan willen gebruiken voor de eerste dagen. Vind ze zo gaaf. Vooral de blauwe. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zoals ik het zie is het gewoon een rechte lap. Je zou bijna de steken kunnen tellen tussen de kabels. En een kabelpatroon zoeken dat je leuk vindt. Heb je al in babyboeken gekeken?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Die blauwe is idd erg gaaf! Wat Lida zegt, een soort sjaal zou je kunnen maken met knoopsgaten :)
|
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Het patroon van de blauwe trappelzak staat in het boekje van Marie Claire van Phildar. Iemand enig idee of dit patroon gedeeld mag worden???
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Ik ben aan het googelen geweest en heb inderdaad ontdekt dat de blauwe in een Phildar boekje staat. Ik heb alleen niet kunnen ontdekken in welk precies.
Ik heb wel dit gratis patroon gevonden:
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Van de blauwe heeft de wolman www.wolman.nl het patroon .Je krijgt het gratis bij de aankoop van wol .
De wolman staat ook op diverse markten in Nederland .Even zoeken op z'n site bij babypatronen Ik heb het zakje ooit gebreid maar kan het patroon helaas niet meer vinden
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Drops heeft een patroon van een dekentje ik geloof in Eskimo wol gebreid op haar site staan met dezelfde gerstekorrel . Je zou dan zelf even de happen eruit moeten halen . Als ik het zo bekijk is dat zo'n beetje een derde van het aantal steken .
Je zet de gerstekorrelrand dan gewoon door en naait de bovenkant dicht
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Sanne, ik heb je een PM gestuurd.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Ik heb het patroon maar Sanne heeft geen mailadres vermeld staan en op mijn pm heb ik nog geen antwoord gehad.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik ook, ik had het gescand voor een Waddeneilander, die natuurlijk moeilijk aan Phildarboekjes komt. Dus ik had het al mailensklaar. En die capuchon kan ook op een vierkante doek.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Just Me ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Ze zijn erg leuk!
|
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
![]() |
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Bedankt Vifke !
![]() Het Frans neem ik er met plezier bij ![]() |
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Graag gedaan hoor, blij dat ik kon helpen Vifke |
|
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
![]() |
|
pluchke ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 11 April 2013 Locatie: belgie Status: Offline Points: 7 |
Ik ben op zoek naar de magazine 142 van bergere de france. Hier staat namelijk een model in gemaakt met Flamme Lin. Ik denk model 4. Kan iemand me helpen ?
|
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Als je de wol van Bergere de France koopt krijgt je toch altijd de beschrijving van het model erbij ? Of is dit gewijzigd ?
|
|
![]() |
|
pluchke ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 11 April 2013 Locatie: belgie Status: Offline Points: 7 |
blijkbaar hebben deze magazine niet meer op voorraad vermits de wol niet meer bestaat bij hen. Ik heb de wol ergens anders gekocht en had het model in copieversie maar ben ik spijtig genoeg kwijtgeraakt.
|
|
![]() |
|
Ah, op die manier...spijt me maar ik heb het boek niet in mijn bezit.
|
|
![]() |
|
![]() is er iemand anders die me kan helpen misschien . Ik heb al geprobeerd om een PDF versie te zoeken op internet maar tevergeefs
|
|
![]() |
|
Even terug naar de winkel waar je de wol gekocht hebt en het uitleggen . Desnoods bied je aan het copietje te betalen .
Ik heb het blad ook niet voor je
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |