gezocht patroon grote teddybeer |
Reageer |
Autheur | |
hilda zuidema
Duizendpoot Lid sinds: 09 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 392 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 Maart 2013 om 09:11 |
Ik ben op zoek naar een haakpatroon van een echte grote teddybeer
Weet iemand waar ik deze kan vinden
|
|
groetjes Hilda
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is 35 cm groot genoeg? Ik heb een Berenandrea gekregen, waar ik niks mee doe. Geef je adres in een pm en je krijgt hem opgestuurd. Er zit ook een kikker in. Gehaakte, gebreide en genaaide beren, varkens, rupsen en een katje.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb je wat gestuurd
|
|
oant Sjen
|
|
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
|
En anders kun je misschien de beer van Magtelt (die van 35 cm) met een dikkere naald en garen maken. Als je hem met staalkabels en boomstammen maakt, wordt ie vanzelf groot.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb dat eens op een filmpje gezien. Het ging met twee hijskranen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuke kaart, Hilda. Dat is nu iets wat ik niet kan. Ik kan het niet bedenken en ik ben ook niet handig met knippen en plakken.
Echt enorm leuk. |
|
wat rozengeur. |
|
Talletje
Groupie Lid sinds: 10 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 53 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Magtelt, mag ik misschien ook de patronen ontvangen die jij aan Hilda hebt gestuurd?
Alvast heel erg bedankt
Groetjes Chantal
|
|
Groetjes Talletje
|
|
arnhemmertje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry Talletje, ik heb haar de hele Andrea gestuurd. Mijn berenspaarwoede is over dus ik deed niets met het blad.
|
|
wat rozengeur. |
|
Talletje
Groupie Lid sinds: 10 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 53 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha helaas
Ik heb laatst wel bij de zeeman gehaald, bruin met wit, best dik, ze hadden het in meerdere kleuren..ik weet niet of je het ook al gezien had.. Ik had eer een colsjaal van gemaakt maar dat was geen potje weer n weet niet wat ik er mee aan moet...dus ik dacht maar een dikke teddy beer voor die kleine maken...alleen nog geen leuk haakpatroon tegen gekomen helaas... |
|
Groetjes Talletje
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb genoteerd : Grote gehaakte beer zoeken. Ik zal in mijn haakboekjes gaan rommelen, dat is altijd een leuk werkje en een feest der herkenning. Sommige patronen zijn dan weer helemaal nieuw voor me.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb drie boekjes waar je een hele dierentuin annex boerderij mee kunt haken. Als je ze wilt hebben, kun je je adres in een PM geven. Ik heb ze net door de brievenbus geschoven en dat paste.
Er staan een paar beren in, ook een panda. |
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |