bakfiets |
Reageer |
Autheur | |
Bo'tje
Duizendpoot Lid sinds: 01 September 2011 Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 April 2013 om 19:39 |
Hoi allemaal,
Ik heb al een poosje een bakfiets. Omdat deze altijd buiten heeft gestaan, zijn we hem nu helemaal aan het opknappen. En er komt zelfs een kleine overkapping om de bakfiets neer te zetten. Maar omdat we er nu zo veel mee bezig zijn, lijkt het mij leuk om ook kussens voor in de bakfiets te maken. Bij de Action heb ik een leuk tafelzeil (rood met witte stippen) gehaald en dan moet het vast wel lukken. De bankjes zijn gewoon rechte plankjes, dus het patroon is volgens mij vrij simpel. Schuimrubber als vulling en klaar ben je.... Alleen vroeg ik me af hoe ik de kussens (en misschien ook nog wel een kussen voor in de rug) kan bevestigen. Hebben jullie ideeen? Ik wil liever geen gaten boren of met tape gaan werken. Ik weet dat het dan lastig wordt, maar er zijn hier veel creatievelingen , dus ik hoop dat jullie misschien een goed idee hebben? Alvast bedankt voor het meedenken!!!! Groetjes Bo |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
klitteband?
|
|
Bo'tje
Post Options
Thanks(0)
|
Daar dacht ikzelf ook al aan, maar hoe bevestig ik de klitteband?
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat kan je met spijkertjes of een nietpistool doen
of een goede watervaste lijm en op de kussens kan je het of ook met een goede lijm of met de naaimachinen maar kijk een of je ergens een site zou kunnen vinden waar ze boten op nieuw bekleden of vragen bij zo'n soort winkel |
|
Bo'tje
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor jullie reacties!
De kussens maak ik op de naaimachine, maar ik weet niet hoe ik de kussens op de bakfiets ga maken. Ik wil namelijk mijn bakfiets niet beschadigen, dus spijkertjes, nietjes, lijm en dergelijke zijn al niet zulke goeie opties. Ik hoop dat iemand nog een idee heeft? Heeft iemand toevallig een bakfiets met kussens erin? Hoe zijn deze kussens dan bevestigd? |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zitten de bankjes vast tegen de achterkant ??? Zo niet dan zou je bandjes erdoor kunnen trekken en samen met bandjes aan de voorkant met een strik onder de zitting vast kunnen maken
|
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat had ik ook bedacht en het vastmaken kan ook met een bretelclip. . |
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |