Naaiprobleem elastische rok |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Laena ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2013 Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 April 2013 om 18:20 |
Ik heb een dus klein probleempje.
Ik ben een rok aan het maken met een brede elastiek vanboven. Nu, ik heb dat er aan vastgenaaid, maar, dit is echt niet goed gelukt waardoor ik bijna in het midden van de elastiek een zig zag heb in plaats van beneden. Deze rok is een cadeautje voor mijn vriendin en die moet binnen een week afzijn. Weet iemand toevallig hoe ik dit kan oplossen? Ik dacht zelf aan de hele draar eruit trekken maar dat duurt oneindig lang, dus weet iemand misschien iets anders?
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb je geen tornmesje, waarmee je op een aantal plaatsen de draad kunt stukmaken? En dan met een pincet trekken. Of met plakband de kleine draadjes verwijderen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Semmama ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Inderdaad even met een tornmesje loshalen, dat dacht ik ook. |
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
![]() |
|
Semmama ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
http://www.youtube.com/watch?v=ZsrHUzgtnC0Ik weetniet of je dit als breed elastiek bedoelt, maar via deze tutoial heb ik geleerd om het aan de rok te bevestigen.
|
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |