Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Drops fabel

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Strandjutter Syl View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Strandjutter Syl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Drops fabel
    Posted: 22 April 2013 om 16:56
Ik heb 10 bollen gemeleerde drops fabel en 2 effen bolletjes voor de col en boorden begin nu te twijfelen of dit genoeg is voor de trui die ik van plan ben te gaan breien, dat moet een gewone coltrui worden. Het garen wordt op pen 2,5/3 gebreid en een bol heeft ca. 205 meter looplengte. Moet toch voldoende zijn, maar ik ga er nog niet aan beginnen en later kan ik misschien niet meer bijbestellen!
Wie weet of dit voldoende is?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2013 om 17:26
Kijk eens op de site van Drops naar de modellen die van fabel gebreid zijn .Daar staat ook de hoeveelheid
garen die je nodig hebt aangegeven .

Back to Top
Strandjutter Syl View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Strandjutter Syl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2013 om 17:51
Daar kom ik niet goed uit, ik ben nogal slecht met patronen, bedenk alles altijd zelf!!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2013 om 19:12
Waar kom je dan niet uit ???

Je zoekt gewoon "patronen gebreid van drops fabel "en dan komer er een aantal foto's

Je klikt op een patroon dat het meeste overeen komt met de trui die die je in gedachten hebt kijkt naar de maat en daar staat dan hoeveel bollen je nodig hebt ,
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2013 om 08:45
Zal ook een beetje aan de maat liggen en aan het model, maar volgens mij heb je wel genoeg. Als je eerst het rugpand breit en daarna een mouw en je hebt de helft of minder gebruikt, dan weet je of je genoeg hebt en de collectie van Fabel wisselt toch niet zo sterk dus bijbestellen zal dan nog wel lukken. Ik heb uit 10 bollen drops Alpaca (167 meter) een trui gebreid voor mezelf, niet heel lang en heel wijd, gewoon een passende trui, maat L.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2013 om 15:02
Ik brei momenteel een vest met fabel. Voor mijn maat (36/38) zou ik  8 bollen nodig hebben. Ik heb er voor de zekerheid 9 besteld.
Ben bij de armsgaten en bij 1 voorpand al een stukje verder. ( Ik brei voor- en achterpand aan elkaar). Ik heb nog geen 3 bollen op. Dus ik denk dat ik meer als genoeg heb. Zou bij jou met 12 bollen dan toch ook moeten lukken.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns