Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon konijn karel of jacobus aap

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
tweakydig View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tweakydig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon konijn karel of jacobus aap
    Posted: 24 April 2013 om 11:23
Heeft hier iemand het patroon voor konijn karel of jacobus aap?
Ik ben mijn patronen zelf tijdens verhuizing kwijtgeraakt en een 
vriendin heeft de patronen ook niet meer..

wie o wie kan ze me via de mail opsturen?

MVG 
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2013 om 11:51
Dit is een kooppatroon, dus mogen we het niet doorgeven. Te koop bij "zijmaakthet"
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
tweakydig View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tweakydig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2013 om 11:57
ooit gekocht maar ben het dus kwijt zoals u leest.....

wat niet weet wat niet deert ik geef patronen ook door...
jammer als u me niet kan helpen u kan het anders eventueel ook naar me mailen..

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2013 om 12:26
Ik zou gewoon 'zij maakt het' mailen en even de situatie uitleggen. Wie weet stuurt ze je ze gewoon nogmaals toe.
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2013 om 10:15
ik denk dat we ons niet druk moeten maken om deze dame, er is duidelijk uitgelegd dat het niet mag en dan komt er dit antwoord op, het is toch om te gillen op een forum zetten" wat niet weet wat niet deert" hahahaha ze kan beter een ezel gaan maken, sorry hoor maar ik moest hier even om lachen WAT om gillen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2013 om 10:22
Iedereen kan dit forum lezen, dus als de verkoopster van het patroon zou lezen dat iemand het gratis doorgeeft, krijgt Renske last. We hebben daar al genoeg trammelant over gehad. Koop het maar gewoon een tweede keer, desnoods samen met je vriendin, en let beter op dat het niet zoekraakt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2013 om 10:35
AMEN en zo is het echt en ik bedoel dit niet als ruzie zoeken maar gewoon zoals maxima zegt ................................. ze is een beetje dom Clown
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2013 om 18:43
haha misschien een undercover  illegale patroon uitwissel opspoorder!
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2013 om 18:57
Wel super goede reclame, want ik werd super nieuwschierigWink
Jammer genoeg gaat het om breipatronen en daar ben ik helaas geen ster in.
Ze zijn wel super leuk!

Gr. Rianne
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2013 om 21:34
ze zijn inderdaad super leuk.en als je weet hoeveel tijd er in het maken van patronen gaat zitten.
dan is het echt niet veel wat ze er voor vraagt. 
oant Sjen
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2013 om 21:42
Originally posted by tweakydig tweakydig wrote:

MVG 

Heel vaag, je bewaar je patronen toch niet alleen op je pc, of je druk je patronen toch niet alleen maar af.  Zet ze op een externe schijf en eventueel ook nog op een sd kaartje en usb-stick
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2013 om 09:47
Originally posted by Claire Claire wrote:

Originally posted by tweakydig tweakydig wrote:

MVG 

Heel vaag, je bewaar je patronen toch niet alleen op je pc, of je druk je patronen toch niet alleen maar af.  Zet ze op een externe schijf en eventueel ook nog op een sd kaartje en usb-stick

Zoals ik het nu lees denk ik zelf aan een (illegaal?) kopietje op papier...
Ik bewaar dit soort mails/patronen altijd op gmail of hotmail, waar ik ter wereld ben, ik kan altijd bij mijn patroon.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2013 om 14:40
Heel toevalllig was ik afgelopen zaterdag in Delft in een wolwinkel en daar verkochten zij losse patronen o.a. van Jacobus Aap.De patronen zijn in sommige handwerkwinkels te koop-dit staat vermeld op het patroon.Ik heb het gekocht en ik vind het een zeer duidelijk uitgeschreven patroon van 16 bladzijden voor 5 euro.Nu nog tijd om de aap te breien.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.984 seconden.
Lang Yarns