Werpkist eruit, mandje erin |
Reageer |
Autheur | |
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 April 2013 om 21:25 |
Van de week is Woezeltje naar de woonkeuken verhuisd, heerlijk voor mij ook om weer in de woonkeuken te leven tezamen met de hondjes en natuurlijk met Wout. Ik had gedacht dat Woezeltje meer onder de indruk zou zijn van het blaffen van de honden wanneer er mensen kwamen voor het pension, maar niets was minder waar. Hij verblikt of verbloost niet, dus hij is echt een kopie van zijn moeder De Stabyhounen vinden het kleine wondertje op vier pootjes heel interessant, de andere twee sheltiemeiden waren al dagelijks op kraamvisite geweest
En voor de liefhebbers nog een filmpje van vanmiddag, hij wordt al echt een hondje met zijn streekjes, hij is afgelopen zondag 4 weekjes geworden. |
|
|
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ach wat een mooi parmantig ding.
|
|
|
|
m'jo
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hij heeft het prima maar zijn zin
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een plaatjes.
|
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
halmickey
Duizendpoot Lid sinds: 17 Maart 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
|
schattig doet me denken aan mijn lassie
|
|
Saskia Angelie
Hobbywonder Lid sinds: 29 Januari 2012 Locatie: Goudswaard Status: Offline Points: 669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ahhhhhhhhhhh LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.
We hebben nu een konijntje van 8 weken,,, ook zo schattig ! Groetjes,Saskia
|
|
www.angelikastreasures.tk
www.kralenkettingen.tk www.angelikas-pictures.blogspot.nl |
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geweldig dat alles goed met hem gaat
Het is echt een poepie |
|
Groetjes jenny
|
|
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh wat aandoenlijk!!
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een poepie!
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een droppie !
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een schatjes , zo lief
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
kaatgr
Duizendpoot Lid sinds: 17 Juli 2012 Status: Offline Points: 177 |
Post Options
Thanks(0)
|
niet teveel foto's plaatsen want dan krijg ik ook de kriebels voor een nieuwe pup
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat gaat het snel, heerlijk ding!!!
|
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hoop over een half jaar mijn tweede nestje te hebben liggen van mijn mooie blue merle meisje Sanne dus dan komen er weer foto's langs En dit manneke is er nu nog 3½ week dus ik ben bang dat je nog even bestookt blijft met foto's Wees blij dat je niet op mijn facebook zit want daar komen elke dag foto's en filmpjes voorbij
|
|
|
|
*kathy*
Hobbyguru Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een lieve foto's. Wat kun je hier van genieten. Erg bedankt!
Zelf krijg ik binnenkort ook een hond.
|
|
Esther1963
Post Options
Thanks(0)
|
Graag gedaan Wat voor hond krijg je binnenkort?
|
|
|
|
*kathy*
Hobbyguru Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben geselecteerd voor een hulphond.Ik krijg binnenkort te horen welke hond het beste bij mij past. In de meeste gevallen zou het gaan om een golden retriever of een labrador retriever.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |