Hulphond |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
*kathy*
Hobbyguru Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 Mei 2013 om 13:02 |
Ik lees regelmatig even mee, maar de laatste weken had ik weer zo'n dipje, dat het heel vermoeiend was om steeds te posten. Sorry daarvoor.
Toch wil ik even het goede nieuws met jullie delen. Ik ben namelijk geselecteerd voor het krijgen van een hulphond. In eerste instantie was ons verzoek afgewezen omdat ik niet volledig voldoe aan de criteria, maar door de inzet van mijn lieve man die heeft aangegeven dat de hond goed verzorgd zat worden en dat hij hem wil uitlaten ( het probleem was namelijk dat ik niet mobiel genoeg ben om dat regelmatig genoeg te doen) krijg ik alsnog mijn hulphond. Ben er erg blij mee en ook benieuwd wat zijn hulp voor ons gaat betekenen.
|
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw dat is geweldig mooi nieuws.
|
|
|
|
petra1982
Hobbywonder Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat fijn!
|
|
Groetjes Petra
|
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is fijn voor jou en ik weet zeker dat hij goed verzorgd en uitgelaten zal worden.Als het kan hou ons op de hoogte en we zien graag een foto van je hond t.z.t.
|
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is fijn voor je.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
*kathy*
Hobbyguru Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Post Options
Thanks(0)
|
Komt zeker goed ik zal een foto laten zien als het zover is.
De verzorging gaat ook zeker goed komen, maar in eerste instantie zou ik dat zelf veel meer moeten kunnen en dat is niet het geval. |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een geweldig nieuws voor je!!
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ahh geweldig1 stel me zo voor dat hondlief deuren opend en weer dicht doet. gevallen spullen opraapt, dingen komt brengen, liefst als jij er om vraagt natuurlijk!en altijd gezelschap!
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is goed nieuws zeg... en de rest komt vast wel goed
Misschien kun je later ook meer zelf gaan doen, omdat je meer tot rust kan komen. Wie weet joh. Gaat het lang duren eer je meer weet Geweldig dat je man zich zo heeft ingezet voor jou ...
|
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit is goed nieuws, hoop dat ze vlug een geschikte hond voor je kunnen vinden.
|
|
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een mooi nieuws erg fijn voor je
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
*kathy*
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je voor alle reacties.
|
|
Bo'tje
Duizendpoot Lid sinds: 01 September 2011 Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ooh wat een fijn nieuws!
Uit ervaring weet ik hoe handig het kan zijn! Mijn tante heeft inmiddels haar tweede hulphond en dat gaat zoooo goed! En het is ook erg gezellig! Heb je al een idee wanneer je de hond kan verwachten? |
|
J@nke
Hobbyguru Lid sinds: 30 Oktober 2012 Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat fijn voor je Kathy
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
geweldig fijn nieuws voor jou Kathy en wat leuk van jou lieve man dat hij de hond voor zijn rekening neemt om hem te verzorgen en uit te laten
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat fijn Kathy dat gaat vast helemaal goed komen
|
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat fijn !
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat fijn om dit te lezen .
mijn Dochter heeft voor het eerst een hulphond pup in opleiding,ze doet het met heel veel liefde en geduld. er gaat natuurlijk veel tijd inzitten ook voor de rest van haar gezin .maar het is prachtig Ik hoop dat je veel plezier beleeft aan de hond.
|
|
oant Sjen
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat fijn.
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |