Bruine Saskia gezocht |
Reageer |
Autheur | |
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 Mei 2013 om 11:24 |
Lieve Hobbydozen,
Het lijkt wel of ik hier de laastste tijd alleen maar kom als ik iets nodig heb. Eigenlijk is dat ook wel een beetje zo, want met nog twee maanden te gaan van mijn afstudeerstage zit ik tot over m'n oren in het werk. Ter ontspanning haak ik af en toe wat (of wat meer, maar ach) aan een granny stripe deken voor mijn oudere zus... Enige probleem daarbij is dat ik van een bepaalde kleur wol te weinig heb... Het gaat om de Saskia wol van de Wibra (jullie welbekend), met het kleurnummer C-10840. Het is een bruin-grijze-taupé kleur wol, misschien dat een foto helpt. Wie o wie heeft nog een bol of drie (meer mag = beter) over en wil deze aan mij verkopen? Kosten (inclusief verzendkosten) worden uiteraard vergoed. Ik had dit berichtje ook al in het topic gezocht geplaatst, maar daar komen maar weinig reacties en ik zit eigenlijk een beetje op hete kolen... Verder gaat alles goed met mij. Heel druk met afstuderen en solliciteren, vandaar dat ik hier bijna niet meer kom... |
|
Nova
Hobbywonder Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helaas. Ik heb voor je gekeken in mijn voorraad. Maar geen enkele bol van deze kleur.
Ik hoop dat iemand anders je kan helpen.
|
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey Ieke,
Sowieso fijn om wat van je te horen :D Op je vraag... Helaas ik heb ook niets liggen :( |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ook niet, ik zag alle kleuren van de regenboog, maar niet de gevraagde.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een klein beetje liggen, nog niet een een bol, wanneer je het wilt hebben geef je maar een gil.
|
|
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor alle lieve reacties!
Ik ga even overleggen met zuslief, dan hoor je van mij Diny! Heb je enige indicatie hoeveel gram het nog is? Dan kan ik even berekenen hoeveel extra toeren dat oplevert... Meten = weten ;) |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry, die kleur heb ik helaas niet liggen
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
by Ieke
Post Options
Thanks(0)
|
Dames, ik kan via via nog een hele bol overnemen van iemand. Voorlopig ben ik dus weer even gered. Iedereen in ieder geval heel erg bedankt voor het zoeken!
Diny, je mag lekker zelf aan de slag met je laatste restje bruin! Je weet nu dat het een gewilde kleur is, dus geniet er maar extra van ;) |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |