alweer griep |
Reageer |
Autheur | |
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Mei 2013 om 20:29 |
Ben er weer weinig
Ik heb alweer de griep snipverkouden hoge koorts en spierpijn Leuk zo in de vakantie Ik baal enorm |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tjee, je treft het niet zeg!
Beterschap hoor meis.
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
veel sterkte en hopelijk snel weer opgeknapt.
|
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er schijnen 3 griepvirussen actief te zijn (geweest) en daardoor kun je meerdere keren achter elkaar ziek worden. Wij hebben ook allebei de griep gehad, maar de laatste dagen barst ik weer van de koppijn maar ik hoop dat het nu mijn huisje voorbij gaat. Voor jou nu heel veel sterkte en ziek toch echt maar goed uit, het is en venijnige griep.
|
|
|
|
hesterkerstgek1
Hobbyguru Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel veel beterschap!!!!!
|
|
GROETJES HESTER
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ach de laatste stuiptrekkingen van de griep epidemie en jij pikt m op! beterschap!!
|
|
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkte, hier ook al 3 van de 4 kinderen ziek (geweest). De jongste is gelukkig weer opgeknapt, nu heeft de oudste hoge koorts en de tweede heeft een longontsteking. Nu hopen dat de derde niet ziek wordt en man en ik ook niet. Gelukkig hebben we nog een week vakantie (nou ja de kinderen dan) de tweede is in de kerst-en voorjaarsvakantie ook al ziek geweest, dus die baalt heel erg.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik voel me nog steeds slecht
Heel veel hoesten , zo vermoeiend afschuwelijk Ik haak ook niet totaal geen zin |
|
Chris
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien met een boek of filmpje onder een dekentje op de bank. En als dit virus voorbij is, ben je vast weer besmet met het haakvirus.
Beterschap ! |
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap............????.....
|
|
groetjes geesje
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
veel beterschap Chrisje
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
J@nke
Hobbyguru Lid sinds: 30 Oktober 2012 Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
He bah wat vervelend! Beterschap
|
|
Harmanna
Duizendpoot Lid sinds: 22 Juni 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 273 |
Post Options
Thanks(0)
|
beterschap, hoop dat je wat beter gaat voelen.
|
|
|
|
Molemieke
Hobbyguru Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel beterschap! Wat jammer net in de vakantie.
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook ik blijf nog steeds niet lekker, echt griep heb ik niet, maar er tegen aan.
Alles doet zeer en erg moe zijn.
|
|
drempt
Post Options
Thanks(0)
|
Hoest nog veel en ben erg moe, zo vervelend
|
|
Chris
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |