Patroon bolero |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Ten ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 06 Oktober 2012 Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Mei 2013 om 21:46 |
Ik ben op zoek naar een patroon van een bolero. Kan iemand me hieraan helpen? (zie foto)
![]() Alvast bedankt! |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op Drops bij de Garnstudio zijn er genoeg te vinden.
Sorry krijg de goede link niet ingekopieerd. Google: garnstudio drops en staat hij bovenaan. Dan kies je voor haken, breien of beide en helemaal onderaan type je bolero en dan komen er een heleboel voorbij. |
|
![]() |
|
Ten ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 06 Oktober 2012 Status: Offline Points: 5 |
Eerlijk gezegd zoek ik een naaipatroon en geen haak- of breipatroon.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Je zou eens kunnen kijken bij patroontjes voor bruidsmode
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Bij de bibliotheek kun je diverse naaimodebladen lenen. Of desnoods ga je daar op de leestafel plotten. Je mag het patroonblad er voorzichtig uithalen, ik heb het gevraagd.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |