haaknld action |
Reageer |
Autheur | |
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 Mei 2013 om 10:21 |
hoi, bij nieuwe artikelen zag ik haaknaalden in koker maat 3 tot 10 voor 1.99
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja die zag ik maandag ook, ze hebben bij ons ook nog een zelfde set met breinaalden. (pen 3,5 tot pen 10 geloof ik).
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze laatst al eens meegenomen ,maar ze zijn erg stroef. ik weet natuurlijk niet of ze dat allemaal zijn
|
|
oant Sjen
|
|
Bo'tje
Duizendpoot Lid sinds: 01 September 2011 Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb ze ook meegenomen, maar heb er nog niet mee gehaakt... De koker zit nog dicht...
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Stroeve veiligheidsspelden moest je in een ver verleden even langs je hoofdhuid halen om ze makkelijker in de luier te steken. Misschien helpt het ook met de breinaalden en haaknaalden van Action.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ha niet te hard krabben met die dingen!!!
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
In een nog verder verleden staken we die spelden in zeep . Zou je ook kunnen proberen of witte was en kaarsvet zoals we die gebruikten voor de naaimachine naalden .
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat ook helpt bij een stroeve lade. Die haal je niet zo makkelijk over je hoofd.
|
|
wat rozengeur. |
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Enkele jaren geleden heb ik 2 paar goedkope brei- en haaknaalden gekocht. Nooit meer !
Een doos pleisters verbruikt want de punten van die naalden hadden hun naam niet gestolen. Ook het haakje van de haaknaald was smaller dan de duurdere exemplaren waardoor het haken meer een gevecht leek dan een ontspannende bezigheid. Alles is uiteindelijk in de vuilnisbak beland en ik heb terug naalden van Prym gekocht. Iets duurder maar zalig om mee te handwerken. |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh Dine ik begrijp gelijk wat je bedoelt! Ik kocht laatst breipennen bij HEMA en haalde gelijk mijn vingertoppen open.
|
|
xxy
Groupie Lid sinds: 12 Mei 2013 Status: Offline Points: 44 |
Post Options
Thanks(0)
|
haaknaalden van action vond ik niet prettig, erg stroef
idem van de wibra , leek me handen met dikkere greep, helaas de oogjes zelf waren niet fijn, de greep wel mbt rondbreinaalden zelfde......... goedkopere met allerlei frustraties, nu ik meer brei heb ik betere aangeschaft maar om te proberen en kijken of breien/haken iets voor je is, is het natuurlijk altijd goed |
|
Mamaeer
Duizendpoot Lid sinds: 18 Februari 2013 Locatie: provincie zld Status: Offline Points: 226 |
Post Options
Thanks(0)
|
haha, ik zie mijn oma nog haar naalden door haar knot steken, inderdaad omdat ze stroef waren.
|
|
San-nie
Groupie Lid sinds: 10 Mei 2013 Locatie: Schiedam Status: Offline Points: 59 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
San-nie
Post Options
Thanks(0)
|
En toen drukte ik op de verkeerde knop
Ik wilde zeggen dat ik de naalden van de Action ook heb gekocht en ik vind ze op zich wel prettig. Maar ik vind gek genoeg de goedkope haaknaalden van de Zeeman nog steeds het lekkerst haken. En ik heb ook een paar felgekleurde aluminium haaknaalden van de HEMA, die vind ik ook fijn om mee te heken. Moet ik er wel eerlijk bijzeggen dat ik geen haaknaalden heb met zo'n ergonomisch handvat omdat ik die toch wel erg duur vind en zoveel heb ik niet te besteden. Vandaar dat ik ook bijna altijd met acryl van de zeeman en de wibra haak want dat is goedkoop en toch goed. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik gebruik ook veel wol van Zeeman, ik heb nu ook een Zeemant-shirt gekocht, ik vind het zo'n geuzennaam. Ik ga daar zeker buiten in zitten breien en haken. Ik wilde dat Wibra ook zulke shirts met hun naam had.
Een heel scherpe punt kun je bijwerken met fijn schuurpapier. |
|
wat rozengeur. |
|
San-nie
Post Options
Thanks(0)
|
Dat shirt heb ik ook, ik vond hem echt zo leuk :)
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |