Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

blog volgen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: blog volgen
    Posted: 07 Mei 2013 om 18:04
Ik heb pas google reader ontdekt om verschillende blogs te volgen, erg handig. Maar nu krijg ik net een melding dat dit per 1 juli gaat stoppen.

Weet iemand een ander alternatief voor google reader, die ik nu zou kunnen gebruiken ?
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2013 om 18:14
Ik gebruik al jaren Bloglovin.com, is hetzelfde idee. Het handige is dat (als ik het goed heb) je momenteel je google reader list kunt downloaden op je Bloglovin account, dan hoef je niet alles opnieuw in te voeren.

Een andere optie is Pulse, ook fijn maar iets minder gebruiksvriendelijk vind ik zelf. Er bestaan nog een aantal websites maar wat ik bij Bloglovin juist fijn is dat je makkelijk een blog kan opzoeken en bij andere readers gaat dit lastig, zeker met Nederlandse blogs.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2013 om 18:50
Dank je wel Sandra !
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2013 om 20:02
Ik kon met google reader veel meer berichten terug zien dan nu.
En ook de met ster gemakeerde, worden niet teruggezet onder like.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2013 om 11:46
Originally posted by Cully Cully wrote:

Ik kon met google reader veel meer berichten terug zien dan nu.
En ook de met ster gemakeerde, worden niet teruggezet onder like.
Klopt, bij Bloglovin zie je alleen het laatste artikel/bericht (althans, je ziet alle blogs/artikelen die je nog niet hebt gelezen). Misschien moet je Pulse proberen, daar zie je de laatste 10 artikelen/berichten van een blog.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2013 om 13:01
Ik heb al verschillende readers geprobeerd, maar een goede vervanger nog niet gevonden, zoals ik het gebruikte.

Heb gister eens een bord op pinterest aangemaakt en daar ben ik nu degene die ik wilde bewaren aan het opzetten.
En ga de blogs volgen per mail. Alleen dat lijkt weer niet te kunnen op iedereen zijn blog, zucht !

Wat is het toch vervelend als je blij met iets bent en dat er dan opeens niet meer is.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2013 om 15:19
Toch maar weer aangemeld bij bloglovin, om de nieuwe berichtjes niet te missen.
En nu loop ik alle blogs langs om wat ik leuk te pinnen in pinterest.

Heel erg bedankt Sandra voor het meedenken.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2013 om 15:44
Originally posted by Cully Cully wrote:

Toch maar weer aangemeld bij bloglovin, om de nieuwe berichtjes niet te missen.
En nu loop ik alle blogs langs om wat ik leuk te pinnen in pinterest.

Heel erg bedankt Sandra voor het meedenken.
Graag gedaan!! Het is altijd balen als een goedlopend programma wordt gestopt, snap niet dat google dit eruit heeft gegooid want miljoenen mensen over de hele wereld gebruiken dit programma.

Wat je ook nog kan doen is een mapje aanmaken in je favorieten op internet en daar alle blogs in op te slaan die je vaak bezoekt zodat je ze in 1 keer kan nagaan. Bij mij heet het "dagelijks checken" en zo check ik degene die ik niet via bloglovin kan volgen (gewone websites zonder RSS optie).
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns