Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

oh nee toch

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: oh nee toch
    Posted: 09 Mei 2013 om 14:57
www.incrediblethings.com/style-and-gear/underwear-turns-your-wiener-into-other-things/ ik durf zoiets niet maken hoor voor mijne man hahahahahahah
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2013 om 15:02
LOLLOLLOLLOL we zouden proberen het droog te houden toch LOLLOLLOLLOLDat lukt niet zo ik heb er nu wel weer 2 nodig LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL

Maar  voor mijn man of  vader zou ik het idd niet maken maar die ene vriend die is zo gek als een deur  en die zou het nog aantrekken ook . Voor even dan he als het niet kriebelt tenminste

Back to Top
carine25 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carine25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2013 om 14:47

Is er iemand die dat patroon heeft van die roos gehaakte. , ik zou hem willen maken voor de grap

Alvast bedankt
Back to Top
Liana View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liana Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2013 om 15:27
Als iemand hier een patroon van heeft, zou ik ook graag meedelen. Haha.
groetjes Liana
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2013 om 23:27
sorry ben op zoek gegaan maar helaas nog niks gevonden
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2013 om 16:44
Ik moet ergens iets hebben maar kan het niet terug vinden op mijn computer wat ik wel heb zijn willie warmers.

En over dat gesproken Ik  vertelde dat gister aan een vriendin van mij en die had  een verhaal  waar ik als lid van die en club heel erg heb moeten lachen zo dat ik er ook  een nodig had.

En man zou meedoen aan de elfstedentocht  om te voorkomen dat zijn mannelijkheid zo bevriezen heeft zij hem zo'n Lapje eromheen laten doen opdat het goed warm zo bijven en voor mogelijke ongelukjes LOL echt multi functioneel die dingen 

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2013 om 20:20
whaaaaaaaa ge ziet e Marielle , ik zet da hier nie voor de zottigheid , ik dacht als die dingen daaronder het ook wel is koud konden hebben en daarom de fluitjas (zelfs uitgevonden ...... ruikt ge al iets ? LOL)
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2013 om 00:06
Oh ik vindt die naam nog veel leuker  zoals jij het noemt een fluitjas ik denk dat  ik maar gauw die wc ga haken want die ga ik toch wel nodig hebben als mijn lapjes op zijnWink

Trouwens voor de echte schot  met kilt is het ook wel prettig in de winter denk ik  zo'n fluit jas (in engels dus willy warmers.

Ik dacht dat ik trouwens die olifant broek had  maar  helaas die had  ik niet maar als er  behoeuft is aan andere fluitjassen wil ik ze wel sturen hoorLOL

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns