Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

waar kijk jij naar uit?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: waar kijk jij naar uit?
    Posted: 10 Mei 2013 om 12:54
-de zondag heerlijk niks doen en alleen maar haken
-de vakantie. zon zee strand.
kerst.

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2013 om 13:04
Nou das simpel.sta straks op en loop soepeltjes !
Enne de zomer natuurlijk
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2013 om 15:44
Leuk!!

Einde van de middag: want dat betekent dat mijn huisje spik en span schoon is (vrijdag is huis doorwerken dag)
En naar volgende week want dan hoor ik of ik nog wat langer bij mijn huidige werkgever mag blijven (allemaal duimen!)

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2013 om 16:46
Ik kijk uit naar donderdag, dan krijg ik de sleutel van mijn huis.
In juni ga ik verhuizen en komt Nina bij mij wonen.
In juni hoef ik maar in totaal 5 dagen te werken en de rest .cvrij!
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2013 om 17:02
Dat de examens van de jongste erop zit en hij geslaagd is.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2013 om 18:49
Ik kijk uit naar een camperreis naar Australië die we in september gaan maken, samen met 2 broers en 2 zussen van mijn man met aanhang, dus met 10 man in 5 campers 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2013 om 19:09
De hobbydoosdag en de zomer, ik bedoel de echte zomer, waarin je lekker in het zonnetje kunt zitten zonder uit je hemd te waaien of kleddernat te regenen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2013 om 19:46
Ik kijk ook uit naar de hobbydoosdag,en inderdaad de zomer
Groetjes jenny
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2013 om 19:52
Op dit moment helemaal niets
Voor mij gaat de hobbydoosdag niet door en ook de vakantie naar de Filipijnen staat op losse schroeven,
in juni is het in elk geval al van de baan.
Voel me echt ^%*^
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2013 om 23:11
Originally posted by lori lori wrote:

Op dit moment helemaal niets
Voor mij gaat de hobbydoosdag niet door en ook de vakantie naar de Filipijnen staat op losse schroeven,
in juni is het in elk geval al van de baan.
Voel me echt ^%*^

Jij verdient een bloemetje!

Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2013 om 08:56
Mijn twee weekjes zomervakantie.
En naar het moment dat er (eindelijk) iemand het huis van mijn overleden schoonouders wil kopen. Dan kunnen wij op zoek naar een nieuw huis voor ons (mét een tuintje).
En op dit moment: naar mijn kleine meid die nu al twee dagen bij oma gaan logeren is - 't is hier veel te rustig in huis zonder tweejarige Wink
Groetjes, Tineke
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns