waar kijk jij naar uit? |
Reageer |
Autheur | |
lauwtje
Duizendpoot Lid sinds: 04 Augustus 2012 Locatie: hardenberg Status: Offline Points: 126 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 Mei 2013 om 12:54 |
-de zondag heerlijk niks doen en alleen maar haken
-de vakantie. zon zee strand.
kerst.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou das simpel.sta straks op en loop soepeltjes !
Enne de zomer natuurlijk |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk!!
Einde van de middag: want dat betekent dat mijn huisje spik en span schoon is (vrijdag is huis doorwerken dag) En naar volgende week want dan hoor ik of ik nog wat langer bij mijn huidige werkgever mag blijven (allemaal duimen!) |
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kijk uit naar donderdag, dan krijg ik de sleutel van mijn huis.
In juni ga ik verhuizen en komt Nina bij mij wonen. In juni hoef ik maar in totaal 5 dagen te werken en de rest .cvrij! |
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat de examens van de jongste erop zit en hij geslaagd is.
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kijk uit naar een camperreis naar Australië die we in september gaan maken, samen met 2 broers en 2 zussen van mijn man met aanhang, dus met 10 man in 5 campers
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
De hobbydoosdag en de zomer, ik bedoel de echte zomer, waarin je lekker in het zonnetje kunt zitten zonder uit je hemd te waaien of kleddernat te regenen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kijk ook uit naar de hobbydoosdag,en inderdaad de zomer
|
|
Groetjes jenny
|
|
lori
Hobbyguru Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op dit moment helemaal niets
Voor mij gaat de hobbydoosdag niet door en ook de vakantie naar de Filipijnen staat op losse schroeven, in juni is het in elk geval al van de baan. Voel me echt ^%*^ |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Jij verdient een bloemetje! |
|
widdy
Hobbywonder Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn twee weekjes zomervakantie.
En naar het moment dat er (eindelijk) iemand het huis van mijn overleden schoonouders wil kopen. Dan kunnen wij op zoek naar een nieuw huis voor ons (mét een tuintje).
En op dit moment: naar mijn kleine meid die nu al twee dagen bij oma gaan logeren is - 't is hier veel te rustig in huis zonder tweejarige |
|
Groetjes, Tineke
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |