Mannenvest nr.30 Phildarboek 72 2012 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
corriekuster ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Locatie: Noordwijk Status: Offline Points: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 Mei 2013 om 15:45 |
Ik heb net het Phildar boek nr.72 aangeschaft via Hobbydoos om het mannenvest, nr. 30, te kunnen maken. Mijn zoon vond het model en het breipatroon mooi.
Probleem: de werkbeschrijving bevat geen beschrijving van het te breien patroon (strepen). Vraag: heeft iemand dit misschien ook aan de hand gehad en heeft dit patroon via een andere weg achterhaald en wil het met mij delen? Het patroon of de manier om het alsnog te krijgen? Bedankt alvast. Groetjes Corrie |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb het boek bekeken via de site van hobbydoos Er staat dat het patroon niet gratis te downloden is maar dat het in het boek staat .
Je kunt ook een pakket bestellen garen plus boek dus moet het er toch ergens staan . Anders even contact opnemen met Renske van Hobbydoos
|
|
![]() |
|
Saartje76 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 13 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 235 |
Ik heb meerdere Phildar boeken en het staat eigenlijk altijd aan het begin van de werkomschrijving vermeld.
Er staat ook altijd een nr. van de helpdesk in het boek. Morgen even bellen? |
|
Groeten, Saartje
|
|
![]() |
|
corriekuster ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Locatie: Noordwijk Status: Offline Points: 14 |
Hoi, zoals gezegd: ik heb het boek en hetndus een drukfout dat ze dat patroon er niet in gezet hebben. Ik probeer eerst via Renske en dit forum of er een correctie in omloop is.
Geoetjes, Corrie |
|
![]() |
|
Ja, dat is een goeie. Het kostte me 10euro voor 1 patroon en dat wil ik wel graag dan compleet hebben. Het is zeker een drukfout. Groetjes, corrie
|
|
![]() |
|
Saartje76 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 13 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 235 |
Dat kan ik me voorstellen. Ze hebben mij ook al eens geholpen. Is het gelukt vandaag?
|
|
Groeten, Saartje
|
|
![]() |
|
.....schaamrood op mijn kaken...ja, het patroon stond er gewoon in. Ik zocht naar een ruitjespatroon...maar het stond gewoon onder 'gebruikte steken'..lekker suf. Maar opgelost, ik kan weer verder.
Bedankt voor het meedenken! Groetjes, Corrie |
|
![]() |
|
Gelukkig maar! Hebben we allemaal wel eens...
Succes met breien! |
|
Groeten, Saartje
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Dat heb je als er geen uniforme manier van patroonweergave is .
Ieder breiboek of patroon leest weer anders . succes met het vest het is best mooi .
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |