blog |
Reageer ![]() |
Autheur | |||
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 Mei 2013 om 12:29 |
||
Ben even bezig geweest met mijn blog, ben pas begonnen met een blog nl. en nog een leek wat dat betreft, maar het begint er aardig uit te zien dacht ik. Als er op/aanmerkingen zijn hoor ik die graag.
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ik heb me afgelopen weekend al op je blog geabonneerd via Bloglovin, ik vind je blog er leuk uit zien!
Tip: misschien kun je een button van Bloglovin toevoegen aan de rechterbalk op je website zodat mensen zich makkelijker op je blog kunnen abonneren?
Ik heb zelf 4 websites gemaakt/gebouwd, als je hulp nodig hebt, geef maar een gil!
|
|||
![]() |
|||
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
||
Okay, top! maar waar vind ik die button?
|
|||
![]() |
|||
||
Bedoel je dit, rechts bovenin, aanmelden bij?
|
|||
![]() |
|||
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
||
Ik volg je blog ook via bloglovin (dankzij Sandrabreit
![]() Leuk blog en mooie projecten heb je gemaakt. Ben benieuwd naar je volgende haaksels. ![]() |
|||
![]() |
|||
||
O wat leuk zeg, ben best een beetje trots zo,
![]() |
|||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |