Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat mij nou overkomt

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat mij nou overkomt
    Posted: 13 Mei 2013 om 16:57
Heb ik in Delft  een leuk wolwinkeltje ontdekt. Ik natuurlijk naar binnen en even rondkijken waar ik de volgende keer mijn geld kwijt  kan.
Raak ik aan de praat met de eigenaresse. We hebben het  over  Hobbydoos dat zij ook kent  niet erg actief maar  het bestaan kent ze.
 Enfin we praten zo wat  verder en waar komen we achter Blijken we  Familie te zijn en nog volle nichten ook.

Via de broer van mijn vader daar is heel lang geen contact mee geweest door de de gebruikelijke zaken waar het familie diner zo goed voor is.

wij als nichten kennen dat verhaal verder niet maar  het was toch wel grappig om te ontdekken dat  de creativiteit dan toch in de familie zit, want de rest  van de familie kijkt altijd of je spaans spreekt  als je het  over  een haaksteek of amigurumi hebt  hihihihi. En het is ook wel leuk om familie te hebben in een winkel met  wol e.d. zij doet nl. aan familie prijsjes hihihihi.
En we zijn ook al aan het denken over een webwinkel die ik dan kan gaan doen met haar samen. 

Zo dit moet ik even kwijt  hoor  aan andere hobby dozen.

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2013 om 17:17
Wat leuk !
En gelijk al wilde plannen !!
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2013 om 17:42
De wereld is klein zo zie je maar!

Ik wil ook zo'n nicht!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2013 om 18:35
Wat leuk!!!!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2013 om 18:55
Wat leuk!! Wat is de wereld soms toch klein he?! 
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2013 om 20:04
Hoi Marielle, bedoel je de winkel op de Voldersgracht??Daar ben ik 2 weken geleden ook geweest.Ik vind het een heel leuke winkel.Ik ga binnenkort nog wel eens terug.Woon je in de buurt van Delft??
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2013 om 20:09
Wat ontzettend leuk
Stiekem hoop ik ook op zoiets een familielid die ook zo van haken
en breien hou als ik hahaha wat een verrassing
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
J@nke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J@nke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2013 om 20:30
Prachtig verhaal!
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2013 om 20:43
Wat gezellig om mekaar zo te ontmoeten en leren kennen zeg. 
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2013 om 21:19
Originally posted by Frea H. Frea H. wrote:

Hoi Marielle, bedoel je de winkel op de Voldersgracht??Daar ben ik 2 weken geleden ook geweest.Ik vind het een heel leuke winkel.Ik ga binnenkort nog wel eens terug.Woon je in de buurt van Delft??

Nee die is het niet en nu ben ik dus de straatnaam even vergeten maar het zit  vlakbij de gistbrocades en op  google maps kan ikhet even niet vinden hoe die straat heet. Het is net als een huisnr. je weet waar het is en welke bel maar welk nr. ??????
Ik ga even kijken voor je.

Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2013 om 22:45
Oh wat geweldig, laatst hoorde ik ook zo'n soort verhaal dat mensen met elkaar aan de praat kwamen en twee uur later kwamen ze erachter dat ze familie waren.

Ik bemerk in mijn familie ook weinig van creativiteit, ja van mijn oudste zus die al jaar en dag kaartjes maakt maar ja dat is toch wat anders dan haken en breien dus kun je daar ook niet lekker over kletsen terwijl toch al mijn 3 zussen en ik het van mijn moeder hebben geleerd.

Maar als een familielid dan ook nog een wolwinkel zou hebben zou ik helemaal crazy worden, ik zou daar elke keer heen gaan om een koppie te doen en met een tas vol wol weer naar huis komen, als een kind in een snoepwinkel LOL
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2013 om 22:46
Toevallig heet ze soms monique,ik heb net via de webwinkel wol bij haar besteld.
Ze geeft super goede service,want ik vroeg een kleurenstaaltje en die heeft ze gewoon voor me gemaakt zaterdag,en vandaag had ik het al in de bus,ik vond dat echt top.
Ik ga in de zomer ook een keertje bij haar langs
Groetjes jenny
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2013 om 22:51
Wat een verhaal zeg Marielle Pinch  het lijkt wel of je de lotto gewonnen hebt met zo een familielid Wink
heu.... misschien als ik met haar ook  eens aan de praat geraak ben ik ook wel familie LOLLOLLOL
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2013 om 23:14
Ik ben er ook 1 van drie zussen die het haken en breien van onze moeder hebben geleerd, maar ik ben de enige die nog (fanatiek) haakt en soms breit. Eén van mijn zussen is druk met de borduurmachine en de ander heeft een breimachine. Ze breit ook wel gewoon, maar niet zoveel omdat ze een chronische slijmbeursontsteking heeft
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2013 om 02:10
Originally posted by Esther1963 Esther1963 wrote:

Oh wat geweldig, laatst hoorde ik ook zo'n soort verhaal dat mensen met elkaar aan de praat kwamen en twee uur later kwamen ze erachter dat ze familie waren.

Ik bemerk in mijn familie ook weinig van creativiteit, ja van mijn oudste zus die al jaar en dag kaartjes maakt maar ja dat is toch wat anders dan haken en breien dus kun je daar ook niet lekker over kletsen terwijl toch al mijn 3 zussen en ik het van mijn moeder hebben geleerd.

Maar als een familielid dan ook nog een wolwinkel zou hebben zou ik helemaal crazy worden, ik zou daar elke keer heen gaan om een koppie te doen en met een tas vol wol weer naar huis komen, als een kind in een snoepwinkel LOL

Ja dat gevoel heb ik ook hoor net een kind in een snoepfabriek, maar ik ben nu wel erg enthousiast  en zij was dat ook, maar we hebben elkaar nu 2x gezien en wel heel lang gesproken, maar ja nu nog even kijken of het contact ook wel zo blijft hoor.  Mijn vader had  zo zijn twijfels niet  om haar maar meer om de geschiedenis  en ik moet zeggen dat we wel  allebei hard van stapel liepen door de herkenbaarheid van onhandigen in de familie hihihi.

Maar het was zo'n apart verhaal dat ik het gewoon even kwijt moest aan mensen die waarschijnlijk het  verhaal van de onhandigen herkennen. 

Back to Top
Mamaeer View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamaeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2013 om 09:52
Wat leuk zeg...
Dat je vader critisch is dat snap ik wel, contacten zijn niet voor niets minder geweest.
Maar wie weet zijn jullie nog eens de rode draad van de familie ;-)
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2013 om 12:53
Wat leuk voor je Marielle.
Je hebt niet alleen een nieuw winkeltje ontdekt maar ook het bestaan van een volle nicht. Wat bijzonder dat je dan ook dezelfde passie kan delen.
Succes met het opzetten van een webwinkel.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2013 om 15:36
Nou ja daar hou ik het dan idd voorlopig maar even bij samen dezelfde passie delen  het is in ieder geval leuk om iemand te hebben waar mee kan delen en  je ook  je vragen aan kan stellen als je het  niet snapt  en die het dan evt. ook kan laten zien want  ik ben geen held in dingen lezen waar ik niet  uit kom ik moet het eigenlijk visueel hebben. Patronen lezen gaat wel want dat  is stap voor stap,  maar  zodra het in een verhaaltje of aan een stuk is geschreven wordt het  moeilijker.  
Dus dat is al wel lekker en hoe het dan gaat  lopen zien we wel weer verder.

Back to Top
Ghiano View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ghiano Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2013 om 15:38
Das inderdaad leuk! Trouwens die zin onder je berichten ook "behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden" schijnt toch nog niet overal te werken!
Maar alvast veel succes mocht het tot een samenwerking komen ;)

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2013 om 15:46
Nee dat van die zin klopt wel  daarom heb ik het er ook bij gezet, om mensen bewust te maken ik  roep het  ook vaak op het schoolplein als de kids met overblijf zijn en lopen te pesten dan vraag ik hoe ze dat zelf zouden vinden en of ze zo behandeld willen worden  heel vaak helpt dat wel voor even.
Dat is nl. een heel moeilijke materie pesten

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns