Wat mij nou overkomt |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Mei 2013 om 16:57 |
Heb ik in Delft een leuk wolwinkeltje ontdekt. Ik natuurlijk naar binnen en even rondkijken waar ik de volgende keer mijn geld kwijt kan.
Raak ik aan de praat met de eigenaresse. We hebben het over Hobbydoos dat zij ook kent niet erg actief maar het bestaan kent ze. Enfin we praten zo wat verder en waar komen we achter Blijken we Familie te zijn en nog volle nichten ook. Via de broer van mijn vader daar is heel lang geen contact mee geweest door de de gebruikelijke zaken waar het familie diner zo goed voor is. wij als nichten kennen dat verhaal verder niet maar het was toch wel grappig om te ontdekken dat de creativiteit dan toch in de familie zit, want de rest van de familie kijkt altijd of je spaans spreekt als je het over een haaksteek of amigurumi hebt hihihihi. En het is ook wel leuk om familie te hebben in een winkel met wol e.d. zij doet nl. aan familie prijsjes hihihihi. En we zijn ook al aan het denken over een webwinkel die ik dan kan gaan doen met haar samen. Zo dit moet ik even kwijt hoor aan andere hobby dozen.
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk !
En gelijk al wilde plannen !! |
|
Wilma00
Hobbywonder Lid sinds: 17 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 703 |
Post Options
Thanks(0)
|
De wereld is klein zo zie je maar!
Ik wil ook zo'n nicht! |
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk!!!!
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk!! Wat is de wereld soms toch klein he?!
|
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Marielle, bedoel je de winkel op de Voldersgracht??Daar ben ik 2 weken geleden ook geweest.Ik vind het een heel leuke winkel.Ik ga binnenkort nog wel eens terug.Woon je in de buurt van Delft??
|
|
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat ontzettend leuk
Stiekem hoop ik ook op zoiets een familielid die ook zo van haken en breien hou als ik hahaha wat een verrassing |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
J@nke
Hobbyguru Lid sinds: 30 Oktober 2012 Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig verhaal!
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat gezellig om mekaar zo te ontmoeten en leren kennen zeg.
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee die is het niet en nu ben ik dus de straatnaam even vergeten maar het zit vlakbij de gistbrocades en op google maps kan ikhet even niet vinden hoe die straat heet. Het is net als een huisnr. je weet waar het is en welke bel maar welk nr. ?????? Ik ga even kijken voor je. |
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh wat geweldig, laatst hoorde ik ook zo'n soort verhaal dat mensen met elkaar aan de praat kwamen en twee uur later kwamen ze erachter dat ze familie waren.
Ik bemerk in mijn familie ook weinig van creativiteit, ja van mijn oudste zus die al jaar en dag kaartjes maakt maar ja dat is toch wat anders dan haken en breien dus kun je daar ook niet lekker over kletsen terwijl toch al mijn 3 zussen en ik het van mijn moeder hebben geleerd. Maar als een familielid dan ook nog een wolwinkel zou hebben zou ik helemaal crazy worden, ik zou daar elke keer heen gaan om een koppie te doen en met een tas vol wol weer naar huis komen, als een kind in een snoepwinkel
|
|
|
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toevallig heet ze soms monique,ik heb net via de webwinkel wol bij haar besteld.
Ze geeft super goede service,want ik vroeg een kleurenstaaltje en die heeft ze gewoon voor me gemaakt zaterdag,en vandaag had ik het al in de bus,ik vond dat echt top. Ik ga in de zomer ook een keertje bij haar langs |
|
Groetjes jenny
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een verhaal zeg Marielle het lijkt wel of je de lotto gewonnen hebt met zo een familielid
heu.... misschien als ik met haar ook eens aan de praat geraak ben ik ook wel familie
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben er ook 1 van drie zussen die het haken en breien van onze moeder hebben geleerd, maar ik ben de enige die nog (fanatiek) haakt en soms breit. Eén van mijn zussen is druk met de borduurmachine en de ander heeft een breimachine. Ze breit ook wel gewoon, maar niet zoveel omdat ze een chronische slijmbeursontsteking heeft
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
macheri
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dat gevoel heb ik ook hoor net een kind in een snoepfabriek, maar ik ben nu wel erg enthousiast en zij was dat ook, maar we hebben elkaar nu 2x gezien en wel heel lang gesproken, maar ja nu nog even kijken of het contact ook wel zo blijft hoor. Mijn vader had zo zijn twijfels niet om haar maar meer om de geschiedenis en ik moet zeggen dat we wel allebei hard van stapel liepen door de herkenbaarheid van onhandigen in de familie hihihi. Maar het was zo'n apart verhaal dat ik het gewoon even kwijt moest aan mensen die waarschijnlijk het verhaal van de onhandigen herkennen.
|
|
Mamaeer
Duizendpoot Lid sinds: 18 Februari 2013 Locatie: provincie zld Status: Offline Points: 226 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk zeg...
Dat je vader critisch is dat snap ik wel, contacten zijn niet voor niets minder geweest. Maar wie weet zijn jullie nog eens de rode draad van de familie ;-)
|
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk voor je Marielle.
Je hebt niet alleen een nieuw winkeltje ontdekt maar ook het bestaan van een volle nicht. Wat bijzonder dat je dan ook dezelfde passie kan delen.
Succes met het opzetten van een webwinkel.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
macheri
Post Options
Thanks(0)
|
Nou ja daar hou ik het dan idd voorlopig maar even bij samen dezelfde passie delen het is in ieder geval leuk om iemand te hebben waar mee kan delen en je ook je vragen aan kan stellen als je het niet snapt en die het dan evt. ook kan laten zien want ik ben geen held in dingen lezen waar ik niet uit kom ik moet het eigenlijk visueel hebben. Patronen lezen gaat wel want dat is stap voor stap, maar zodra het in een verhaaltje of aan een stuk is geschreven wordt het moeilijker.
Dus dat is al wel lekker en hoe het dan gaat lopen zien we wel weer verder. |
|
Ghiano
Groupie Lid sinds: 16 April 2013 Status: Offline Points: 94 |
Post Options
Thanks(0)
|
Das inderdaad leuk! Trouwens die zin onder je berichten ook "behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden" schijnt toch nog niet overal te werken!
Maar alvast veel succes mocht het tot een samenwerking komen ;) |
|
macheri
Post Options
Thanks(0)
|
Nee dat van die zin klopt wel daarom heb ik het er ook bij gezet, om mensen bewust te maken ik roep het ook vaak op het schoolplein als de kids met overblijf zijn en lopen te pesten dan vraag ik hoe ze dat zelf zouden vinden en of ze zo behandeld willen worden heel vaak helpt dat wel voor even.
Dat is nl. een heel moeilijke materie pesten
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |