Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon beer

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ghiano View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ghiano Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon beer
    Posted: 20 Mei 2013 om 13:39
Hallo,

Waarschijnlijk is deze oproep al eens eerder geplaatst maar ik was te lui om alle 192 pagina's te gaan afzoeken ;)
Ik ben op zoek naar een patroon van een beertje circa 15cm hoog (als hij zit). Moet bv kunnen zitten maar als je hem oppakt dat de benen gewoon naar onderen hangen. Ik wil dit graag maken voor mijn zoontjes zodat ze beide dezelfde knuffel hebben. Alvast bedankt!

Linda
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 10:29
en dan moeten wij voor jou wel al onze 192 patronen door gaan zoeken, weet jij wel hoe lui wij zijn, sorry hoor maar dit slaat nergens op zelf te lui zijn maar niet te lui om het te vragen, dussssssssssssssss ga zelf even lekker aan de gang en als je dan moe ben van het zoeken doe je gewoon even een tukkie
Back to Top
Ghiano View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ghiano Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 10:43
Ow sorry.. Zo was het niet bedoeld. Ik dacht dat ik zoiets hier gewoon mocht vragen (schijnbaar niet). Wellicht had iemand dat patroon ergens liggen of wist waar ik dit kon vinden. Ik zag hier nl. vaker vragen over patronen en waar je die kon vinden, dus dacht eerlijk gezegd dat dit een normale vraag was, verkeerd gedacht dus.  Mijn oprechte excuses Miraatje..
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 10:59
nou het gaat mij er om dat je er in zet dat je zelf te lui ben, je mag alles vragen heus maar niet op deze manier daar raak ik een beetje kriegel van, ik weet niet welke beer je bedoelt, als je daar wat duidelijker over ben zal ik is voor je gaan kijken, want echt wij zijn de beste hobbydozen die er bestaan maar dan wel met een beetje respect, en je heb het waarschijnlijk niet verkeerd bedoeld dus dat ben ik nu al vergeten, als je even vertel welke beer dan ga ik voor je zoeken
Back to Top
Ghiano View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ghiano Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 11:16
Nou nee, ik had het inderdaad niet zo bedoeld. Ik ben gelukkig niet lui, en dat bedoel ik niet opschepperig, maakt verder ook niks uit..
Had het op een grappige manier willen vragen en het was AB-SO-LUUT niet bedoeld zo van "zo hobbydozen zoeken jullie eens ffkes een patroontje voor mij uit want daar heb ik geen zin in"..
Is z.w.z. een beetje moeilijk uit te leggen wat ik bedoel.. Het moet een niet al te groot beertje zijn dat je op bv een commode kunt zetten maar als je kindje het oppakt die beentjes van de beer niet in zit stand blijven staan. Begrijpt U?

Zand erover?

Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 11:21
zoals ik al zei ik ben het al weer vergeten, ik zal is voor je gaan kijken, hou je mail maar in de gaten er komt zo wat aan en natuurlijk wel een foto he, nee hoor grapje dat hoeft alleen maar als je dat ook leuk vindt, ik ga even voor je zoeken tot straks
Back to Top
Ghiano View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ghiano Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 11:21
Fijn dank u wel. Met foto's uploaden zit ik nog een beetje in de knoop.
Maar daar wordt aan gewerkt.

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 11:28
Je kan de benen laten bungelen bij elk patroon je maar vindt.

In plaats van verminderen op einde, verder haken en als je vindt dat de benen lang genoeg zijn de benen plat samen haken en zo bevestigen aan lichaam.
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 12:14
ik heb je gestuurd hoor, kijk maar of er wat bij zit er zitten echte teddy beren bij, en dat van de foto was een grapje hoor
Back to Top
Ghiano View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ghiano Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 20:31
Miraatje dank je wel, ik dacht dat ik de mail nog niet had maar hij stond bij "ongewenst" misschien door onze moeilijke start haha..

Heel erg bedankt..
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 20:45
hahahahahaha dat is een goeie, ik hoop dat er wat bij zit en anders moet je gewoon weer even roepen dan stuur ik anderen maar dat doe ik dan wel na mijn dutje want door  het zoeken naar de beren ben ik best moe gewordenWinkLOLLOLLOL
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2013 om 21:46
Zo kan het ook. Dit is tenminste een vrolijk topic om door te lezen.Thumbs Up
Back to Top
Ghiano View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ghiano Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2013 om 09:36
Ja Miraatje.. Snapt u nou waardoor ik zo lui ben ;)
Zaten hele leuke bij! Ik ga in het weekend eens kijken wat het gaat worden!
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2013 om 09:59
en anders roepen hoor ik heb  nog wel een paar leuke of als je toch liever een ander diertje maakt kan je het ook gewoon vragen, en frea natuurlijk kan het zo ook wij zijn toch allemaal zonnetjes in huis ook al regent het buiten, ik denk dat wij vaker naar buiten moeten gaan dan schijnt de zon iedere dag Cool
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2013 om 10:07
Ik heb een paar boekjes met beren op reis gestuurd, maar ik zag bij Voordeelboekwinkel nog wel een stapel met "Beren haken" liggen.

Je kunt trouwens ook een haas of poes rondere oortjes geven en dan is het een beer. Als je een spciaal patroon zoekt met zitpoten of extra lange poten heb je dan meer kans van slagen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ghiano View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ghiano Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2013 om 21:33
Ja denk dat ik gewoon wat aanpassingen moet doen aan een bestaand patroon ofzo.. Wil meestal het onmogelijke.. En woon in zo'n gat waar alleen een buurtsuper is. De dichtstbijzijnde voordeelwinkel is 25 minuten rijden haha.. Lief dat jullie zo meedenken!
Is overigens wel een prachtig dorp, daar niet van. En aanpassingen haha ben een beginner!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns