schippers truitje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lianne M ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Maart 2013 Locatie: limburg Status: Offline Points: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Mei 2013 om 16:13 |
Hallo,
Ik heb gezocht en gezocht en .......,helaas kan ik geen patroontje vinden van een klein schipperstruitje. In de maat 74/80. Is er iemand hier op het forum die me kan helpen? Ik hoor het graag, Gr,Lianne
|
|
![]() |
|
lianne M ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Maart 2013 Locatie: limburg Status: Offline Points: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
niemand?
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Is babydrops 3-5 het truitje wat je bedoelt ??
Anders even bij alle patroontjes van drops design kijken
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
Sorry ik heb daar geen patroontje van .maar zat te denken kun je niet een patroontje van een gewoon truitje nemen en daar een split in maken voor een rits en een col er op breien waar de rits doorheen loopt ?
|
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Misschien op de site van Jessica Tromp.Bij de basis truitjes kun je vast wel iets vinden.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Ligt het aan mij maar ik zie het niet erbij staan De site van Jessica Tromp is geweldig mooi,ik heb jullie er wel eens over horen praten . Ik dacht dat is een engelse site,dan kijk maar niet.Maar het is nederlands ![]() Gr,Lianne
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |