Rose Kim van zeeman |
Reageer ![]() |
Autheur | |
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 Mei 2013 om 19:06 |
De titel zegt het al, ik ben op zoek naar de rose wol(polyester) kim, van de zeeman.
Van die zachte teddyberen wol is het. Wie heeft het liggen en doet er niets mee, ik ben er erg blij mee. Ik heb nl een opdracht voor een rose paard/pony maar m'n wol is op, en de zeeman heeft het niet meer(bij ons). |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik gooi altijd de wikkels weg, maar is het een fellere roze van Zeeman????
|
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
![]() |
|
Volgens mij heb ik de fellere. Het is acryl toch (of polyesther, maar geen wol)?? Ik neem morgen bij daglicht even een foto voor je. Ik heb 2 bollen en heb van beide iets (weinig) gebruikt. We houden contact! (wat een snoepie trouwens!)
|
|
![]() |
|
Ik heb je gemaild
|
|
![]() |
|
Je hebt mail terug.
|
|
![]() |
|
Ik las het net, jammer had je graag geholpen
|
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Geen wol meer nodig?
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
O sorry, ben een paar dagen niet op forum geweest, moest werken en avond 4 daagse lopen, je kent het wel. Maar van Bloem heb ik inderdaad al garen gekregen en voldoende. Maar ik vind het wel fijn dat er gereageerd wordt en aangeboden. Bedankt in ieder geval!
|
|
![]() |
|
louisekroeze ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 10 Oktober 2013 Locatie: papendrecht Status: Offline Points: 1 |
Hallo!
Ik ben ook op zoek naar deze wol, maar dan juist de fellere roze. Nu zag ik deze topic en dacht wie weet kunnen zij mij helpen. Ik ben namelijk een muts en sjaal aan het breien voor mijn dochter en kom net te kort en zoals jullie weten is het niet meer verkrijgbaar. ![]() Groetjes Louise |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |