Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Rose Kim van zeeman

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Rose Kim van zeeman
    Posted: 23 Mei 2013 om 19:06
De titel zegt het al, ik ben op zoek naar de rose wol(polyester) kim, van de zeeman.
Van die zachte teddyberen wol is het.
Wie heeft het liggen en doet er niets mee, ik ben er erg blij mee. Ik heb nl een opdracht voor een rose paard/pony maar m'n wol is op, en de zeeman heeft het niet meer(bij ons).

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2013 om 20:02
Ik gooi altijd de wikkels weg, maar is het een fellere roze van Zeeman????
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2013 om 20:19
Het was er in licht en wat feller inderdaad.

Deze is licht, die zoek ik, maar die wat feller is ook goed.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2013 om 22:38
Volgens mij heb ik de fellere. Het is acryl toch (of polyesther, maar geen wol)?? Ik neem morgen bij daglicht even een foto voor je. Ik heb 2 bollen en heb van beide iets (weinig) gebruikt. We houden contact! (wat een snoepie trouwens!)
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2013 om 23:11
Ik heb je gemaild
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 10:42
Originally posted by Sandrabreit Sandrabreit wrote:

Ik heb je gemaild

Je hebt mail terug.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 19:49
Ik las het net, jammer had je graag geholpen
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 08:44
Ik heb deze. Ze lijken op elkaar maar in de onderste zit een klein glittertje. Heb slechts van allebei een aangebroken bol. Ben helaas de wikkels kwijt maar volgens mij is de bovenste dezelfde. Laat maar even weten als je het kunt gebruiken.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2013 om 13:11
Geen wol meer nodig?
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2013 om 14:23
Originally posted by JokeP JokeP wrote:

Geen wol meer nodig?

O sorry, ben een paar dagen niet op forum geweest, moest werken en avond 4 daagse lopen, je kent het wel. Maar van Bloem heb ik inderdaad al garen gekregen en voldoende. Maar ik vind het wel fijn dat er gereageerd wordt en aangeboden. Bedankt in ieder geval!
Back to Top
louisekroeze View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer louisekroeze Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2013 om 07:18
Hallo!

Ik ben ook op zoek naar deze wol, maar dan juist de fellere roze. Nu zag ik deze topic en dacht wie weet kunnen zij mij helpen. Ik ben namelijk een muts en sjaal aan het breien voor mijn dochter en kom net te kort en zoals jullie weten is het niet meer verkrijgbaar.

Groetjes Louise
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns