Eindelijk weer! |
Reageer |
Autheur | |
Elleke81
Duizendpoot Lid sinds: 18 November 2012 Locatie: Noorwegen Status: Offline Points: 131 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 Juni 2013 om 18:11 |
Nou, het heeft heel lang geduurd, maar eindelijk heb ik weer eens tijd voor haken (hoop ik). Heb het de afgelopen tijd erg druk gehad met van alles en nog wat en het haken heeft geen prioriteit gekregen helaas... Hopelijk vanaf nu wat meer tijd. Ik heb in ieder geval de laatste twee dagen tijd gehad om wat online dingen te updaten, onder andere mijn blog: http://elsgoodies.blogspot.no/ Facebook is ook weer up-to-date facebook.com/Elsgoodies. Ik ga binnenkort een give-away verloten voor iemand die mijn facebookpagina een like geeft en de pagina deelt. Ik zou het erg leuk vinden als je een kijkje neemt en een reactie achterlaat.
Ik ga hier ook weer wat actiever worden. Kijk er naar uit om op de hoogte te blijven van jullie bezigheden! Groetjes Elleke
|
|
Nieuwsgierig? Kijk op mijn site:
www.elsgoodies.com facebook.com/Elsgoodies |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk Els! Ik heb uiteraard gelijk je Facebook pagina geliked en je blog toegevoegd aan mijn Bloglovin leeslijst.
Succes!
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Duh, ik ben je eerst volger op Bloglovin :-)
|
|
Elleke81
Duizendpoot Lid sinds: 18 November 2012 Locatie: Noorwegen Status: Offline Points: 131 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hee Sandra,
Super, leuk!!! Dank je! Heb je zelf ook een blog? Groetjes Elleke
|
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Graag gedaan! Eh ja ik ben de trotse bezitter van maar liefst 4 websites/blogs haha! Een blog is voor beauty blogsales (beautybloggers kunnen zich opgeven met items die zij willen verkopen), een oude gebruik ik om zelf beauty stuff te verkopen (was ooit een beautyblog), eentje is voor artikelen die ik schrijf (momenteel weinig tijd voor) en onlangs heb ik een blog geopend voor al mijn breisels/maaksels :) ( www.sandra-breit.blogspot.com ). Hoef niet te zeggen dat het maken/bouwen/onderhouden (als in hoe promoot je je blog) van websites/blogs mijn hobby is??
|
|
Elleke81
Post Options
Thanks(0)
|
Jeetje, wat ben jij actief zeg!!! Het kost idd veel tijd om alles bij te houden ;-) Maar het is ook erg leuk! Ik heb meteen even een kijkje genomen op je blog, leuk! Creatief!!! Heb ook meteen bloglovin geinstalleerd, had ik nog nooit van gehoord:)
|
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Dankjewel Els!!
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat fijn voor u dat de tijd om te haken er weer is Els , veel plezier met alles wat je doet
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |