Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Eindelijk weer!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Elleke81 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elleke81 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Eindelijk weer!
    Posted: 02 Juni 2013 om 18:11
Nou, het heeft heel lang geduurd, maar eindelijk heb ik weer eens tijd voor haken (hoop ik). Heb het de afgelopen tijd erg druk gehad met van alles en nog wat en het haken heeft geen prioriteit gekregen helaas... Hopelijk vanaf nu wat meer tijd. Ik heb in ieder geval de laatste twee dagen tijd gehad om wat online dingen te updaten, onder andere mijn blog: http://elsgoodies.blogspot.no/ Facebook is ook weer up-to-date facebook.com/Elsgoodies. Ik ga binnenkort een give-away verloten voor iemand die mijn facebookpagina een like geeft en de pagina deelt. Ik zou het erg leuk vinden als je een kijkje neemt en een reactie achterlaat.

Ik ga hier ook weer wat actiever worden. Kijk er naar uit om op de hoogte te blijven van jullie bezigheden!

Groetjes Elleke
Nieuwsgierig? Kijk op mijn site:
www.elsgoodies.com
facebook.com/Elsgoodies
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 18:28
Wat leuk Els! Ik heb uiteraard gelijk je Facebook pagina geliked en je blog toegevoegd aan mijn Bloglovin leeslijst.

Succes!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 18:28
Duh, ik ben je eerst volger op Bloglovin :-)
Back to Top
Elleke81 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elleke81 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 18:34
Hee Sandra,

Super, leuk!!! Dank je! Heb je zelf ook een blog?

Groetjes Elleke
www.elsgoodies.com
facebook.com/Elsgoodies
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 18:53
Originally posted by Elleke81 Elleke81 wrote:

Hee Sandra,

Super, leuk!!! Dank je! Heb je zelf ook een blog?

Groetjes Elleke

Graag gedaan!

Eh ja ik ben de trotse bezitter van maar liefst 4 websites/blogs haha! 
Een blog is voor beauty blogsales (beautybloggers kunnen zich opgeven met items die zij willen verkopen), een oude gebruik ik om zelf beauty stuff te verkopen (was ooit een beautyblog), eentje is voor artikelen die ik schrijf (momenteel weinig tijd voor) en onlangs heb ik een blog geopend voor al mijn breisels/maaksels :) ( www.sandra-breit.blogspot.com ). Hoef niet te zeggen dat het maken/bouwen/onderhouden (als in hoe promoot je je blog) van websites/blogs mijn hobby is?? 
Back to Top
Elleke81 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elleke81 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 19:01
Jeetje, wat ben jij actief zeg!!! Het kost idd veel tijd om alles bij te houden ;-) Maar het is ook erg leuk! Ik heb meteen even een kijkje genomen op je blog, leuk! Creatief!!! Heb ook meteen bloglovin geinstalleerd, had ik nog nooit van gehoord:)
www.elsgoodies.com
facebook.com/Elsgoodies
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 19:19
Dankjewel Els!! 

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 20:22
wat fijn voor u dat de tijd om te haken er weer is Els , veel plezier met alles wat je doet Wink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.688 seconden.
Lang Yarns