pc stuk |
Reageer |
Autheur | |
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 Juni 2013 om 20:37 |
hallo allemaal of het nog niet allemaal erg genoeg is , is nu ook mijn pc raar gaan doen Ik kan nog op sommige site's met een omweg maar geraak helemaal niet op mijn outlook (e-mail) Dus als jullie iets willen vragen of mij iets moeten laten weten doe het dan langs hier via een pb-tje Kan enkel ook alleen via de pb iets terug aan jullie sturen .
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Balen zeg!! Probeer anders je pc terug te zetten via een systeem herstel als mijn laptop raar doet helpt dit altijd.
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
zelfs dat gaat niet meer sandra bedankt om mee te helpen denken maar denk dat de pc dokter moet langs komen of anders een format uitvoeren , maar dan ben ik wel veel kwijt
|
|
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
balen linda
heb je geen aparte schijf waar iets op kan of een usb stick misschien. of heb je een google account zodat je jezelf dingen kunt mailen zo. dan blijft het ook bewaard. Er is niets zo erg als alles kwijt raken weet ik uit ervaring. Mocht t nou niet anders gaan, gewoon roepen hier kijk ik of ik kan helpen met aanvullen ok.
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is echt balen!!!
|
|
linda1959
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt Cozz , ik heb een aantal zaken op de usb stick kunnen zetten . Nu ging het ineens niet meer heb ook een paar dingen nog kunnen pinnen . Vind dat zo erg want ik had eigenlijk best wel veel Nederlandse patronen omdat ik met die engelse niet zo goed overweg kan . Is echt balen als ik alles eens goed overdenk dat ik die andere allemaal zou kwijt geraken .
|
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh oh wat een pech nou weer je hebt je pc toch niet ook leren zwemmen,daar kunnen ze niet tegen hoor toch weer van die lapjes dan en die zijn ook goed tegen stoten. Maar ja of ze ook tegen stof ed. werken weet ik niet.
Maar ja al het nare komt in 3 dus als het goed is is dit het laatste dan (hoop ik voor je) sterkte ermee. |
|
linda1959
Post Options
Thanks(0)
|
ik kan er zelfs niet meer om lachen
|
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
nee dat snap ik het is echt wel balen maar dit helpt niet Ik hoop dat het mee gaat vallen voor je wat de reparatie betreft.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |