goede vertaler gevraagd |
Reageer |
Autheur | |
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Juni 2013 om 23:42 |
ik zit hier met een raar vraagje , is er iemand die mijn zoon zou kunnen helpen met zijn eindejaartoets engels en frans . Hij moet een bespreking doen over zijn eindwerk (zijn GIP noemen ze dat hier ) Hij heeft alles in het nederlands getypt ( gaat over een 15 tal zinnen in totaal ) en zou dit nu moeten vertalen naar Engels en frans zodat hij dit van buiten kan leren . Hebben al bepaalde vertaalsite's opgezocht maar klopt dus niks van . vandaar mijn vraag aan jullie . zoals jullie weten kan ik nog altijd niet mijn e-mails doorsturen of ontvangen . En aangezien hij dit moet kennen tegen donderdag zou het snel moeten gaan . Hij weet dit pas van gisteren dat hij dit moest doen , dus kon het echt niet sneller hier neerzetten . Hebben eerst zelf opzoekwerk gedaan maar we komen er maar niet uit .
wie kan mijn zoon helpen aub ? Hij heeft erge dyslectie en is voor hem al heel moeilijk om aan het nederlands te kunnen voldoen . dank bij voorbaat
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vertalen naar Engels kan ik wel meehelpen.
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
linda1959
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil via deze weg speciaal 2 mensen hartelijk bedanken . Consolata en Bloem hartelijk hartelijk bedankt om ons uit de nood te helpen en zo snel
ge ziet er bestaan nog engelen op deze wereld
|
|
|
TaNichia
Hobbywonder Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Liefs Diana
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig dat er dames zijn die het konden doen Ik heb geen kaas gegeten van Frans en mijn engels is wel redelijk maar of het dan goed genoeg is??? dus een welverdiend
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |