Gezocht: kleine projectjes borduurmachine |
Reageer |
Autheur | |
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 Juni 2013 om 12:07 |
Ik heb al jaren een borduurmachine, dat was mijn trots, was er helemaal weg van. Maar door mijn hoofdpijnen en nekpijn, is dit helemaal weg.
Pas geleden kwam de stitch@home (tijdschrift borduren) weer binnen en dacht ik, ik zou hier toch ook zo graag weer mee aan de slag gaan. Het probleem: ik bouw spanning op, waardoor ik er maar heel even achter kan zitten. Heeft iemand ideetjes van kleine projectjes, waardoor ik hier weer mee aan de slag zou kunnen ? Of weet iemand blogs, waar ook de borduurmachine aan bod komt ? In een ver verleden heb ik voor mijn broer wel eens dubbele pannenlappen gebreid. De voorkant geborduurd en daarna de voor- en achterkant aan elkaar gehaakt. Zo waren ze lekker dik en was gelijk de achterkant van het borduurpatroon weggewerkt. De borduurmachine is dus ook heel goed te combineren met breien, haken en natuurlijk de naaimachine (maar daar ben ik niet zo goed in en daarbij zit ik dan denk ik ook in een verkeerde houding, waardoor ik snel pijn krijg. Ik hoop dat er iemand hier is, die me kan helpen, zodat ik er weer wat zelfvertrouwen in krijg en vooral plezier. Alvast bedankt voor het mee denken. |
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
sorry cully ik kan je hierbij niet helpen maar hopelijk anderen wel
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Geeft niet hoor Linda. Ik dacht dat er hier ook een aantal dames waren met een borduurmachine. Helaas nog niets gehoord, waar ik iets mee zou kunnen. Vandaag wel een ontwerpje op mijn computer gemaakt, voor labels die ik aan een sleutelhanger zou kunnen hangen. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Bloem !
Ik snap niet dat ik honderden haak-blogs kan vinden, maar bijna geen borduur-blogs (en dan bedoel ik machine, met de hand zijn er ook zat ?!?) Ik kan nooit iets vinden op dat internet. Terwijl ik de laatste tijd voor anderen, zo een heleboel weet op te lepelen. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
bij googelen moet je vooral niet moeilijk denken gewoon intypen wat ik je opkomt.
en soms net even een andere opstelling. Ik hoop dat er iets voor je bij zit. en anders zoeken we verder .ik vind het leuk werk
|
|
oant Sjen
|
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ondertussen zelf deze nog gevonden:
http://aliceinhobbyland.blogspot.nl/ http://betsmetnaaldendraad.blogspot.nl/ |
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
oké ziet er goed uit
|
|
oant Sjen
|
|
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je op het forum van Sancho kijkt is er een topic over de borduurmachine.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet niet of je een Pinterest account hebt Cully, maar hier alvast een idee wat daar allemaal op staat:
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
je kan zoeken op computer borduren
|
|
oant Sjen
|
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Yobsje, Sandrabreit en Bloem bedankt voor de links !
|
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Soms liggen de ideeen gewoon onder je neus !
Ik ben mijn stitch@homes weer aan het doorbladeren en kleine projectjes aan het noteren. Maak ik dan een lijstje van op de computer en kan ik zo het desbetreffende patroontje vinden. Misschien lezen er mee, die denken ik ben hier ook op zoek naar. Wat ik ondertussen gevonden heb: Applicaties, die je later overal op kunt naaien / plakken. Speldenkussentje Kaarten borduren Boekenleggers Als ik zo ver ben, zien jullie wel het een en ander langs komen in mijn creaties (of zou dat niet mogen, omdat het dan niet met de hand geborduurd is ?) |
|
m'jo
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
Post Options
Thanks(0)
|
waarom zou het niet mogen.... ik brand van nieuwsgierigheid naar die projectjes van je.
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
JannieV
Duizendpoot Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
|
Was je deze ook nog niet tegen gekomen?
Groetjes, Jannie
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |