eindelijk!!! |
Reageer |
Autheur | |
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Juni 2013 om 07:39 |
gister is na jaren van pijn eindelijk de oorzaak van de pijn in mijn linker arm gevonden er zat een flinke brok kalk
zal een opluchting zijn als die weg is zat aan de morfine om te pijn te bestrijden
zat al te denken zou ik eindelijk mijn hobby (haken) weer op kunnen vatten
zo heerlijk zijn
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat geweldig !
Ik hoop dat de pijn snel voorbij is en dat je weer lekker kan gaan hobby'en. Sterkte ! |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
geweldig. ik hoop dat je snel aan de beurt bent om het weg te laten halen
|
|
oant Sjen
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
goed nieuws!!!!!!!!
hoop dat de ellende nu snel voorbij is |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
oant Sjen
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
prachtnieuws is dit hannie ,
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat fijn, hoop voor je dat de pijn snel weg is.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed nieuws zeg
Maar dat ze dat dan nu pas ontdekken |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is mooi dat je nu de oorzaak weet, ze kunnen ze natuurlijk ook een behandeling starten. Hopelijk wordt je er snel aan geholpen en kun je weer je hobbies oppakken zonder pijn.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
J@nke
Hobbyguru Lid sinds: 30 Oktober 2012 Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat fijn voor je Hannie
Sterkte! |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super Hannie
Hopelijk ben je snel pijnvrij, wat een zaligheid zal dat zijn
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hannie ,wat een goed nieuws...........
|
|
groetjes geesje
|
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat werd vast tijd
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
nixen
Hobbywonder Lid sinds: 13 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is toch geweldig nieuws, eindelijk weten ze iets, dus wie weet zien we binnenkort weer leuke haakwerkjes van je voorbij komen.
|
|
labeldoekje
Hobbywonder Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed nieuws
|
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat is goed nieuws, hoop dat het nu ook snel beter gaat worden zodat je je hobby weer kan oppakken.
|
|
m'jo
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb ik ook gehad Hannie en ben eraan geholpen..... ik kan weer haken enz, alleen niet alles kregen ze weg bij mij, en het kan terugkomen....... als het goed is ben je een tijdje na behandeling voorlopig weer even vrij van pijn.
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
lori
Hobbyguru Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed nieuws, fijn dat ze je nu kunnen helpen.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |