Kon het niet laten liggen |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 Juni 2013 om 13:31 |
Ik begin maar weer eens een nieuw topic.
Op het Boekenfestijn: Het beste van Rock (gratis), One ball knits, Punnikideeën, Made by Me, Handboek breien van Jaroslova Dovcová, 100 bloemen om te haken, Zomerbloemenencyclopedie en Harry Potter en de school der wijzen, wat Harry Potter ons over filosofie leert .De laatste 7 niet gratis. Ik moet nog nakijken of ik nu dubbele heb onder een andere titel of met een ander voorblad. Die gaan dan terug. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha, jij hebt de buit binnen!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Handboek breien is het Wibraboek, alleen dubbel zo duur, opletten wie er naar het boekenfestijn gaat!
De Zomerbloemenencyclopedie is als inspiratie voor bloemenmutsjes bedoeld. 100 bloemen om te haken krijgt vast nog een brei-tegenhanger en is niet van Lisa Stansfield, maar van een andere schrijfster. Volgens mij kijken de uitgevers van handwerkboeken naar You Tube en naar de Oosteuropese ontwerpsters. |
|
wat rozengeur. |
|
muis28
Hobbyguru Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
|
het boekje punnikideeën had ik heel graag willen hebben, helaas hier geen boekenfestijn
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Het staat in bol.com, voor dezelfde prijs.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |