Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hotfix applicator - Action

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hotfix applicator - Action
    Posted: 17 Juni 2013 om 17:50
Via een topic over oogjes, zag ik hotfix steentjes.

Schijnbaar is een applicator en deze steentjes, van made by me, een tijdje geleden in de aanbieding geweest bij de Action.
Ben net even wezen kijken en ze hadden ze nog (bij het speelgoed) !

Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje spannend, maar het schijnt zo leuk te zijn om je werkjes net even wat meer te geven.

Ik heb al wat youtube filmpjes gekeken.
Mochten er nog meer tips & tricks weten, graag !
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2013 om 00:08
vergeet je deken niet hoor Cully LOL want ik weet uit ervaring dat er iets nieuws is ik het ook altijd direct wil uitproberen Wink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2013 om 05:57
ik vind het ook super leuk om te doen!!!
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2013 om 08:37
Originally posted by linda1959 linda1959 wrote:

vergeet je deken niet hoor Cully LOL want ik weet uit ervaring dat er iets nieuws is ik het ook altijd direct wil uitproberen Wink

Ik ben zo'n muts, die eerst alles tot in de puntjes wil snappen in theorie, voordat ik er daadwerkelijk mee aan de slag ga.   

Bij links had ik een topic gezet 'inspiratie'.
En daar oa een link naar de fam peeters (dacht ik). Zij maakt heel leuke kleding en accessoires voor haar kinderen. Dan koopt ze bijv een wit shirt bij de Zeeman. Borduurt er een Hello Kitty op en plakt hier en daar dan ook nog zo'n glimsteentje.
Ondanks, dat ik geen kinderen heb, vind ik dat wel heel erg mooi !   
Dan denk ik: zoiets wil ik ook maken !!!!
Maar ja, het doen, dat wil dan bij mij om de een of andere reden niet zo.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2013 om 08:37
Originally posted by QstephanieQ QstephanieQ wrote:

Wat heb jij er al zoal mee gemaakt, Stephanie ?
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2013 om 16:51
Ik heb vanmorgen dan toch 1 steentje geplakt !
Op de verpakking stond dat je met de applicator het steentje op moest pakken, nou dat ging dus helemaal niet.
Op youtube had ik gezien, gewoon leggen waar je hem wilt hebben en dan de applicator erop. Dat ging beter !
Na een paar sec, zat hij nog niet vast en daarna heb ik denk ik iets te hard geduwd. Nu zit hij wel goed, maar is er een beetje lijm onder mijn steentje uit gelopen.
Oefening baart kunst, zal ik maar denken.

Ik heb ooit een sleutelhanger hello Kitty gemaakt met een bloemetje bij haar oortje. En als hart van het bloempje heb ik dus een steentje geplakt.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2013 om 18:44
Hoi cully,als je het goede hulpstukken er op gedraaid hebt dan kan je het wel degelijk het steentje oppakken.Maar dat moet je welproberen eerst als hij koud is .Enals je kijkt op de site glittermotifs kijkt weet je niet watje ziet.Als je links bv barok intikt dan kan je een heel mooi kussen maken met de kleinste steentjes in het zilver op een zwart kussen is maar een voorbeeld of schoenen of tassen er ijs heel veel mogelijk .ok? Betty
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2013 om 18:57
Bedankt voor de site Betty !

Er zitten 7 hulstukken bij, uit mijn hoofd oa SS20 en SS34.
En op mijn doosje steentjes staat dan dat ik SS30 nodig heb, die er dus niet bij zit. Ik denk dat dat het probleem was, voor wat het betreft niet kunnen oppakken van het steentje.

Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2013 om 23:21
Laat je de kunstwerkjes straks wel zien Cully?
Ben wel nieuwsgierig naar dat apparaatje.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2013 om 23:28
Kijk eens hier, er gaat een wereld voor je open.
Ik maak ook veel hotfix afbeeldingen maar steentjes oppakken met de applicator is niet echt fijn hoor. Je kunt ze ook met een pincet oppakken of met een speciaal potlood waarmee je steentjes op kan pakken en ze dan vast kan strijken met het kleine strijkboutje wat bij de applicator moet zitten.
Of met een gewone strijkbout en daar bakpapier tussen leggen.  http://www.glittermotifs.nl/
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2013 om 12:37
Originally posted by Mayabees Mayabees wrote:

Laat je de kunstwerkjes straks wel zien Cully?
Ben wel nieuwsgierig naar dat apparaatje.

Ik ben van plan om het in combinatie met borduur, haak- en breiwerk te gebruiken, dus dan komen ze zeker in mijn creaties voorbij.

Voor de rest heb ik alleen nog maar mijn Hello Kitty van een steentje voorzien. Net even een foto gemaakt, die ik dan maar in dit topic plaats.

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2013 om 12:39
Originally posted by Claire Claire wrote:

Kijk eens hier, er gaat een wereld voor je open.
Ik maak ook veel hotfix afbeeldingen maar steentjes oppakken met de applicator is niet echt fijn hoor. Je kunt ze ook met een pincet oppakken of met een speciaal potlood waarmee je steentjes op kan pakken en ze dan vast kan strijken met het kleine strijkboutje wat bij de applicator moet zitten.
Of met een gewone strijkbout en daar bakpapier tussen leggen.  http://www.glittermotifs.nl/

Dank je wel voor de uitleg !
Ik heb ook 2 platte schijfjes bij de applicator zitten.
Er zit van alles in mijn hoofd, maar tijd te kort om alles te doen wat ik zou willen.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2013 om 12:55
Hoi Dolly,jij hebt het over de grotere stenen en studs ss20 enss32 maar ik werk alleen met ss6 en ss10 en dan zijn er zakjes te koop voor een euro met 800 steentjes of 400 en dan werk je veel fijner dus maar in ieder geval veel plezier ermee groet betty
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2013 om 12:55
Cully natuurlijk
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2013 om 13:51
Bij ons bij Action lagen nog heel veel van deze apparaatjes. Leuk idee om dat te verwerken in het haken. Plakt het wel goed dan?
Heel leuk zo op die hello Kitty, krijg je net tja hoe zeg ik dat, nou je snapt me vast wel. Iets extra's noem ik het dan maar even.Star

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2013 om 17:54
Originally posted by Mayabees Mayabees wrote:

Bij ons bij Action lagen nog heel veel van deze apparaatjes. Leuk idee om dat te verwerken in het haken. Plakt het wel goed dan?
Heel leuk zo op die hello Kitty, krijg je net tja hoe zeg ik dat, nou je snapt me vast wel. Iets extra's noem ik het dan maar even.Star

Dat iets extra's vind ik nou zo leuk.
Toch net even iets anders dan de rest van de wereld.

Ik ben daar net nog even als een ekstertje een hele lading steentjes aan het inslaan geweest. Ik dacht dat ze alleen of super klein of groot (7mm) hadden, maar er bleken toch nog maatjes tussenin te zitten.
En ik kon hier in de buurt voor de rest geen winkels ontdekken waar ik ze anders nog zou kunnen kopen.
En bij de Action is het natuurlijk op is op en komt waarschijnlijk ook niet meer.
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2013 om 18:51
Originally posted by Cully Cully wrote:

Originally posted by QstephanieQ QstephanieQ wrote:

Wat heb jij er al zoal mee gemaakt, Stephanie ?

Verjaardagskaarten,en ik versier er T-shirts mee,Ik heb er eentje gemaakt met een doodskop op.
Ik vind het heel leuk om te doen.Tis bijna weer vakantie,dus ik weet waar ik mij mee ga bezig houden.LOL
Eerst nog de examens.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2013 om 19:05
Succes met je examens Stephanie !

En ik kijk al uit naar je creaties tijdens de vakantie periode !
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2013 om 22:47
Hmmm ik zag het ook liggen bij de Action maar kon me zo niet bedenken waarom ik dit zou gebruiken. Maar als ik zo de enthousiaste dingen hoor ga ik morgen maar eens kijken :D
Ook eten en drinken is daar zo spotgoedkoop!
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2013 om 09:40
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Hmmm ik zag het ook liggen bij de Action maar kon me zo niet bedenken waarom ik dit zou gebruiken. Maar als ik zo de enthousiaste dingen hoor ga ik morgen maar eens kijken :D
Ook eten en drinken is daar zo spotgoedkoop!

Ik heb gister een gehaakt visje versierd met wat steentjes. Ben er nog een sleutelhanger van aan het maken. Van het weekend of begin volgende week, zal ik hem showen in mijn creaties.

Er liggen ook verschillende doosjes steentjes bij. Wat ik eerst niet had gezien, dat er verschillende maten zijn !
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns