Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vraagje over de kraai

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mnonski View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mnonski Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vraagje over de kraai
    Posted: 22 Juni 2013 om 09:54
Hallo,

Heeft iemand het patroon van hobbydoos " kraai" gedaan??
Ik kom niet verder bij toer 24...

" toer 24: vouw je haakwerk dubbel, zodat het begin van de toer in het midden van je lapje komt. Haak een halve vaste door in de 16de steek."

Moet ik dan met nieuw draad beginnen? want als ik nu een halve vaste doe in steek 16 dan blijft ie dubbelgeklapt aan elkaar...

Hoop dat iemand me kan helpen! alvast bedankt!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2013 om 10:08
Het heeft zo moeten zijn. Toevallig gisteren het patroon van de kraai in mijn handen. Als je goed naar het plaatje kijkt zie je wat er aan de hand is. Het werk wordt op dat punt in tweeën gedeeld zodat er 2 poten ontstaan. Je gaat dus nu verder over het eerste "rondje" dat is ontstaan. Lees even verder, dan zie je, een beetje onduidelijk bij toer 27, dat er later een 2e poot komt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
mnonski View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mnonski Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2013 om 11:51
wat een geluk heb ik:D ga het straks gelijk even proberen :) het klinkt eigenlijk wel heel logisch:)
Back to Top
mnonski View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mnonski Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2013 om 11:58
heel erg bedankt voor het snelle antwoorden btw!!!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.266 seconden.
Lang Yarns