Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haakpatroon gezocht

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marcelle85 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marcelle85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haakpatroon gezocht
    Posted: 25 Juni 2013 om 17:45
Hoi Allemaal,

Ik ben al een tijdje aan het haken en kan helaas niet zelf haken zonder patroon.
Ik zie op internet wel heel veel mooie amigurumi maar vaak zonder patroon.
Ik hoop dat ik hier iemand kan vinden die patronen kan schrijven door alleen het zien van een afbeelding... Ik wou dat ik dat kon!

Heel graag wil een patroon van deze link.
http://www.etsy.com/listing/103639822/crochet-chomper-amigurumi-plants-vs

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

groetjes,
Marcelle
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2013 om 18:02
Op ravelry kun je veel (gratis) patronen vinden.
Ik heb even voor je gezocht en misschien vind je deze wel wat: http://www.ravelry.com/patterns/library/piranha-plant
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2013 om 18:03
haha
had net dezelfde gevonden, maar ben te laat :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2013 om 18:04
wat dacht je er van om het te kopen, het zijn niet voor niks kooppatronen, en als je op google ga zoeken kom je zooooooooooooooooooooveel gratis patronen tegen, toets alleen maar is gratis haakpatronen in op google, je kan van ons niet vragen of wij gaan frauderen want daar komt het op neer, sorry als dit een beetje kattig klinkt zo is het niet bedoeld, maar dit kan echt niet door de beugel, toets is 1500amigurumi in google dan gaat er ook een wereld voor je open even zelf je best doen 
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2013 om 18:06
op het eerste zicht is er enkel een gemaakt model te koop en niet een patroon.
Ik heb ook geen patroon gevonden...
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Marcelle85 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marcelle85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2013 om 18:13
Hoi,
@Miraatje De link die ik stuurde is inderdaad een kant en klaar werkje en ik wil hem juist graag zelf maken. Helaas kan ik niet haken vanuit het niets en heb ik om hulp gevraagd Smile

De andere link van de piranhaplant had ik inderdaad al gevonden, thnx anyway :)

Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2013 om 18:19
ik bedoelde het echt niet kattig hoor, echt niet maar echt als je even zoekt op google kom je zoveel tegen, als wij dit na gaan maken (kooppatronen) dan zijn wij strafbaar als wij dat doorgeven, dus daarom zei ik even zelf zoeken op google want het mag echt niet en op google kan je zoveel kanten op, als je er helemaal niet kan vinden dan roep je gewoon weer en dan help ik zoeken naar mooie linken
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.016 seconden.
Lang Yarns