Gezocht: Disney Prinsessen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Spookysil ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Oktober 2012 om 15:42 |
Hallo iedereen,
Als groot fan van Disney, zou ik graag een keer de Disney Prinsessen willen haken. De patroontjes daarvan vinden is alleen erg lastig. Vooral deze vind ik gaaf.
Naast deze prinsessen zoek ik ook Tiana, Mulan, Jasmine, Rapunzel en Disney Pixar's nieuwste: Merida Kan iemand me aan 1 (of allemaal natuurlijk) van deze patroontjes helpen? Het zou me heel blij maken
![]() |
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
![]() |
|
sun-kitty ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Status: Offline Points: 698 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
.
|
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Ik vermoed dat die Disney prinsessen gemaakt zijn volgens het kooppatroon van Sea and lighthouse
hier kan je het patroon zien staan Vifke |
|
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
http://amigurumigirl.blogspot.nl/2008/09/who-will-no-longer-remain-nameless.html
mischien helpt dit patroon?
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
ik ga even voor je op zoek.
|
|
![]() |
|
Spookysil ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
Hartelijk dank allemaal, ik heb ontzettend leuke patronen binnen gekregen! Voorlopig ben ik wel even zoet! Iedereen bedankt voor zijn hulp!
|
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Tippy ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5 |
hallo disney fan,
Hier nog een disney fan, nu ook mijn dochtertje van 3 besmet is met het prinsessenvrirus, vraag ik me af of het gelukt is om aan de prinsessenpatroontjes te komen ??? ik zou ze ook heel graag maken voor haar..., misschien mag ik je patroontjes ook delen ??? Vriendelijke groeten, ![]() Tippy |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Als je de blauwe woorden aanklikt in de antwoorden hierboven vind je misschien al wat je zoekt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Bo'tje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Status: Offline Points: 145 |
Een oud topic.....
Maar wat zijn ze schattig! Ik ben zelf ook een groot disney fan! |
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Als ie gedeeld wordt zou ik ze dol graag ontvangen!!!
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Hier ook een groot Disney fan.
Belle en haar prins, heb ik gister in het topic links gezet !
|
|
![]() |
|
Bo'tje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Status: Offline Points: 145 |
Volgens mij is het een kooppatroon, maar hij is gewoon ontzettend leuk!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |