Hello Kitty |
Reageer ![]() |
Autheur | |
shanna1903 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 16 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 71 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Juli 2013 om 08:08 |
Hoi iedereen,
mijn dochter van 16 maand is helemaal verzot op hello Kitty ik ben dus op zoek naar een mooi patroon liefst in het nederlands en het mag een grote zijn (max 30cm hoogte) moest er nog iemand ideetjes hebben om een hello Kitty tutketting te maken... alvast bedankt van mij een een grote glimlach van mijn dochter
![]() |
|
![]() |
|
J@nke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Status: Offline Points: 1165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.tjeempie.com/catalog2/index.php?cPath=22_28
Hier een kooppatroon van Kitty (aankleed pop) hoe groot ze is weet ik niet Ze staat helemaal onderaan |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op ravelry zijn een heleboel gratis haakpatronen van Hello Kitty te vinden.
Een kleine versie kun je groter maken, door hem met dubbele draad en een grotere haaknaald te maken. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |