Patroon vest FA-168 |
Reageer |
Autheur | |
Jolanda1603
Newbie Lid sinds: 09 Juli 2013 Locatie: Gelderland Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 Juli 2013 om 10:32 |
Hallo,
Ik ben nieuw hier en heb een vraag of 1 van jullie me misschien kan helpen met een patroon waar ik niet uit kom. Ik snap niets van de mouwen met het minderen als ik op de tekening kijk zie ik mouwen die recht lopen maar als ik dan bij de minderingen in patroon kijk wordt alles aan 1 kant geminderd of lees ik nu helemaal verkeerd graag jullie hulp zodat ik verder kan :) |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je hebt na het meerderen 64 steken op je pen staan (kleinste maat ).dan ga je minderen voor de kop . Dat is een vrij rechte kop dat klopt .
In IEDERE pen minder je 7 steken . Dat is dus 6x 7 = 42 steken .Je moet 22 steken overhouden 64 -42.= 22. Je moet dus aan WEERSZIJDE 7 steken minderen . Dat staat er een beetje onhandig met minderen aan de goede kant van het werk . Ik denk dat ze bedoelen beginnen met minderen aan de goede kant van het werk . Ik hoop dat het nu duidelijk is anders roep je maar
|
|
Jolanda1603
Newbie Lid sinds: 09 Juli 2013 Locatie: Gelderland Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel voor het snelle antwoord nu dat jij het zo schrijft zie ik het
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja je kunt je soms blind staren op iets
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |