Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon vest FA-168

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolanda1603 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 Juli 2013
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda1603 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon vest FA-168
    Posted: 09 Juli 2013 om 10:32
Hallo,
Ik ben nieuw hier en heb een vraag of 1 van jullie me misschien kan helpen met een patroon waar ik niet uit kom.
Ik snap niets van de mouwen met het minderen als ik op de tekening kijk zie ik mouwen die recht lopen maar als ik dan bij de minderingen in patroon kijk wordt alles aan 1 kant geminderd of lees ik nu helemaal verkeerd graag jullie hulp zodat ik verder kan :)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2013 om 11:58
Je hebt na het meerderen 64 steken op je pen staan (kleinste maat ).dan ga je minderen voor  de kop . Dat is een vrij  rechte kop dat klopt .
 
In IEDERE pen minder je 7 steken . Dat is dus 6x 7 = 42 steken .Je moet  22 steken overhouden 64 -42.= 22. Je moet dus  aan WEERSZIJDE 7 steken minderen . Dat staat er een beetje onhandig met minderen aan de goede kant van het werk . Ik denk dat ze bedoelen beginnen met minderen aan de goede kant van het werk .
 
Ik hoop dat het nu duidelijk is anders roep je maar
Back to Top
Jolanda1603 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 Juli 2013
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda1603 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2013 om 12:04
Dank je wel voor het snelle antwoord nu dat jij het zo schrijft zie ik het
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2013 om 12:16
Ja je kunt je soms blind staren op iets
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns