Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Losse lintjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Losse lintjes
    Posted: 10 Juli 2013 om 14:14
Krissis geeft in de enquete aan dat ze een oplossing zoekt voor losse lintjes. Ik verzamel lege wc- en keukenrollen, wikkel daar de eindje lint omheen en zet ze vast met een speld. Als je netjes bent wikkel je kleur bij kleur. Plakband kan ook als je naast rondslingerende lintjes rondslingerende kindjes hebt. Je kunt de rollen rechtop in een doorzichtige doos zetten. Ik gebruik vooral de emmers met deksel van vogelvoer, want die gebruik ik voor alle mogelijke dingen. Ze zijn ook handig voor wolrestjes (kleine eindjes ook wikkelen), applicaties, kralen, kattenbrokjes en om de bol wol in te leggen, zodat hij makkelijk afwikkelt. En dan zet je je breinaalden of tunische haaknaald er ook in als je pauzeert.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2013 om 14:20
Dit is echt grappig! Ik zie ''losse lintjes'' staan en dacht gelijk: krijg nou niks, das net waar ik tegenaan loop! Thumbs Up
Sympathiek Magtelt, dank!!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2013 om 18:38
Tot je dienst. Ik vond het zo grappig, dat ik zei dat ik op het forum kwam, omdat ik antwoord op een vraag wist en toen zag ik in de enquête weer een vraag, waar ik antwoord op wist.

Ik woon in het gekke-oplossingenhuis: voor spelcomputers hadden we een lage tafel met rondom richels en aan de zijkanten saladebakjes voor de joysticks. Er zat ook een meervoudig stopcontact op met één snoer om in de muur te pluggen. Nu is dat de scanner/printertafel geworden.

In de gootsteen ligt een saladebakje met geboorde gaatjes voor klein keukenafval, koffiepads enzo.

In de tuin staat een bouwsel van geplastificeerde bananendozen met een kattenmandje erin, natuurlijk met een gehaakte binnenkant. Voor de kat die liever met regen ook buiten zit.

En bij mijn brei/haakstoel staat een in hoogte verstelbaar tafeltje in schuine stand met twee elastieken erom voor de brei/haakboeken, die door het elastiek niet dichtvallen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breijoke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 15 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 528
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breijoke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2013 om 18:39
Magtelt, Wat heb jij altijd goeie ideeen.Smile.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2013 om 18:41
Volgens mijn kinderen had ik al een oplossing voor zij een probleem hadden. Balen vonden ze dat. Hier kan ik mijn ideeën tenminste kwijt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14084
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2013 om 19:13
Als ik nog eens een probleem heb weet ik nu waar ik zijn moet.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2013 om 00:28
Goeie tip van de lintjes ik heb ze in een bakje maar dat wordt toch een rommeltje dank je

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2013 om 10:20
Die losse-lintjes-tip vind ik steen- goed
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2013 om 12:07
Misschien kunnen ze ook met een paperclip worden vastgezet, want je prikt je soms wel bij het uitzoeken van het goede lint.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2013 om 12:13
http://3.bp.blogspot.com/-a90kEdQPk-U/TeN8NfbiVSI/AAAAAAAAEcE/QloRXC1s1g4/s400/caja+cinta+paquetes+1.png

dit vind ik een leuk idee. Er is altijd wel een lege schoenendoos te vinden.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2013 om 12:19
Geweldig. Ik heb een heleboel schoenendozen voor dvd's en cd's. Maar dit is alleen al leuk, omdat je eerst die ringen moet inslaan. Ook leuk vvoor cadeaulint.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2013 om 22:07
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Geweldig. Ik heb een heleboel schoenendozen voor dvd's en cd's. Maar dit is alleen al leuk, omdat je eerst die ringen moet inslaan. Ook leuk vvoor cadeaulint.

Inderdaad ook leuk voor cadeaulint.
Wink

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2013 om 22:08
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Geweldig. Ik heb een heleboel schoenendozen voor dvd's en cd's. Maar dit is alleen al leuk, omdat je eerst die ringen moet inslaan. Ook leuk vvoor cadeaulint.

Inderdaad ook idee voor cadeaulint. Of voor als je met meerdere kleurtjes breit/haakt, raakt de boel ook niet in de war.Wink

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns