tips voor een cadeautje? |
Reageer |
Autheur | |
jetje1970
Hobbyguru Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 Juli 2013 om 20:35 |
Hallo iedereen,
Ben door omstandigheden een tijdje minder actief geweest met handwerken en het forum, maar het begint nu weer te kriebelen om wat op te pakken. Wat staan er weer veel leuke dingen, ideeën en tips! Nu wil ik zelf iets leuks gaan maken voor mijn schoonouders, zij worden in aug. 68 en 70 jaar oud en geven een feestje. Heeft iemand misschien een leuke tip? Vond zelf de glazenstolp met de tortelduifjes ook erg leuk, volgens mij is er ook een patroontje van een oud opaatje en omaatje van? Weet alleen even niet meer welk boekje. Heeft iemand dan misschien een idee om de vaas mee op te vullen bij een andere cadeaubon? Of weet iemand nog een ander super leuk idee? Mijn creatief denken is even wat minder, dus alle tips zijn van harte welkom! Gr. Rianne
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
je vindt de oma en opa terug in het boekje 'gelukspoppetjes haken' van Annemarie Arts
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
velvet cake
dit misschien een idee, je kan doosjes inplaats van piepschuim gebruiken en misschien is het leuk in combinatie met de tortel duifjes. tis wel een brei patroon |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
muis28
Hobbyguru Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Houden ze van een kopje koffie ergens drinken oid. Je zou bij een cafe/restaurant kunnen informeren ofdat iets van een koffiebon hebben (hier bij mij hebben veel cafe's dat) of een ijsbon (voor een heerlijk ijsje of meedere).
Het opa en oma'tje uit het boekje van Annemarie Arts zijn echt heel erg leuk.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er zijn ook een aantal gehaakte beursjes langsgekomen, waar je geld of een bon in kunt stoppen.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb je simpele en moeilijke pakes en beppes gestuurd.
Ik heb een omgehaakte vaas met een nepboeketje staan en daar heb ik van die plastic omslagen van folders en poststukken in gepropt als nepwater. Daar zou je een cadeaubon half tussen kunnen schuiven. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
jetje1970
Hobbyguru Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuke ideeën.
Bedankt allemaal! Ga nog wel een foto plaatsen van wat het uiteindelijk geworden is. Gr. Rianne |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |