Buit |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Juli 2013 om 18:01 |
Vandaag was het weer kofferbakverkoop langs het Kanaal, dat is elke zaterdag in juli en augustus. De buit bestaat uit twee tunische haaknaalden, een zwartepiethandpopje voor een vriendin en 4 poppen, een kleine bruine, een babypop en twee dames van rond de 40 cm, een slappe en een harde.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed gedaan magtelt,jij hebt de buit weer binnen
|
|
Groetjes jenny
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
geweldig!!!
|
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hou er van, koopjes jagen!
|
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goede buit heb je binnen!
Hier zijn ze nu ook elke maand. Zondag heel wat leuke spullen voor mijn nog op te starten opvang gekocht. Een tijgetje loop vliegtuig, muziekmobiel voor boven de box en box spiraal, knuffel voor aan de kinderwagen en een buggy voor de poppen. Verder nog tupperware voor mezelf en opberg bakjes. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ga je een opvang beginnen? Wat leuk. Doe je het bij je thuis of huur je een plek? Ik wil wel bijdragen met een poppenslaapzak, als je de maat van de poppen doorgeeft.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Op de markt 35 gele knoopjes voor € 4,-. Bij een andere kraam waren ze 35 cent per stuk. Bij Euroland dunne wol voor poppenkleren in saaie kleuren gekocht, licht en donkergrijs, beige en bruin en 5 films voor € 5,-. Die gaan na het kijken de kringloop van vriendinnen in en daarna nar de enige echte kringloop. Bramen, frambozen, bessen en bosbessen hadden ze ook op de markt. Ik denk dat die vandaag allemaal op moeten en dat dat gaat lukken ook.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteren op de markt in het centrum zaten er maar een stuk of vijf kinderen op kleedjes, vandaag op de Eglantier, waar die traditie is begonnen, zaten vier straten vol kleedjes. De buit was 8 popjes tussen 11 en 47 cm en en schommelwiegje.
|
|
wat rozengeur. |
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat lief van je magtelt. Ik heb zo geen idee wat de maat van het popje is, niet zo groot. Cm of 20? Ik ga idd een opvang starten. Gastouder vanuit mijn eigen huis. Ik werk 3 dagen uit huis en dat is niet genoeg. Vandaar 2 dagen erbij met de bedoeling er binnen een jaar fulltime vanuit mijn eigen huis te werken. Gisteren een reserve kinderwagen en fietsstoeltje voor voorop gekregen. Van de week een treinstation van Little People aangeschaft.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |