Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Buit

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Buit
    Posted: 13 Juli 2013 om 18:01
Vandaag was het weer kofferbakverkoop langs het Kanaal, dat is elke zaterdag in juli en augustus. De buit bestaat uit twee tunische haaknaalden, een zwartepiethandpopje voor een vriendin en 4 poppen, een kleine bruine, een babypop en twee dames van rond de 40 cm, een slappe en een harde.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2013 om 18:30
Goed gedaan magtelt,jij hebt de buit weer binnen
Groetjes jenny
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2013 om 19:42
geweldig!!!
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2013 om 23:42
Ik hou er van, koopjes jagen!
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 09:46
Goede buit heb je binnen!
Hier zijn ze nu ook elke maand.
Zondag heel wat leuke spullen voor mijn nog op te starten opvang gekocht.
Een tijgetje loop vliegtuig, muziekmobiel voor boven de box en box spiraal, knuffel voor aan de kinderwagen en een buggy voor de poppen. Verder nog tupperware voor mezelf en opberg bakjes.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 16:47
Ga je een opvang beginnen? Wat leuk. Doe je het bij je thuis of huur je een plek? Ik wil wel bijdragen met een poppenslaapzak, als je de maat van de poppen doorgeeft.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2013 om 11:59
Op de markt 35 gele knoopjes voor € 4,-. Bij een andere kraam waren ze 35 cent per stuk. Bij Euroland dunne wol voor poppenkleren in saaie kleuren gekocht, licht en donkergrijs, beige en bruin en 5 films voor € 5,-. Die gaan na het kijken de kringloop van vriendinnen in en daarna nar de enige echte kringloop. Bramen, frambozen, bessen en bosbessen hadden ze ook op de markt. Ik denk dat die vandaag allemaal op moeten en dat dat gaat lukken ook.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2013 om 18:14
Gisteren op de markt in het centrum zaten er maar een stuk of vijf kinderen op kleedjes, vandaag op de Eglantier, waar die traditie is begonnen, zaten vier straten vol kleedjes. De buit was 8 popjes tussen 11 en 47 cm en en schommelwiegje.

wat rozengeur.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 12:42
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ga je een opvang beginnen? Wat leuk. Doe je het bij je thuis of huur je een plek? Ik wil wel bijdragen met een poppenslaapzak, als je de maat van de poppen doorgeeft.

Wat lief van je magtelt.
Ik heb zo geen idee wat de maat van het popje is, niet zo groot. Cm of 20?

Ik ga idd een opvang starten. Gastouder vanuit mijn eigen huis.
Ik werk 3 dagen uit huis en dat is niet genoeg. Vandaar 2 dagen erbij met de bedoeling er binnen een jaar fulltime vanuit mijn eigen huis te werken.

Gisteren een reserve kinderwagen en fietsstoeltje voor voorop gekregen.
Van de week een treinstation van Little People aangeschaft.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.203 seconden.
Lang Yarns