Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Portie cultuur

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Portie cultuur
    Posted: 19 Juli 2013 om 13:59
Ik kom net terug van een uitje naar het centrum en het CODA museum. Er waren drie tentoonstellingen, eentje over de kleur zwart, eentje in de bieb met zomerse foto's en de papierbiennale. Ongelooflijk wat kunstenaars allemaal kunnen maken van materiaal dat wij in de blauwe container gooien. Meubilair, sieraden, een soort vliegengordijn met vlinders, een kleurig langdschap, een enorm knipselwerk in zwart/wit, breisels vanm papier. Sommige dingen moeten uren werk hebben gekost en wat een gepriegel! Ik moest mezelf bijbrengen met koffie en een petitfour, terwijl ik de nieuwe Hobbyhandig inkeek, waarin o.a. een gehaakte bloemenkrans en een aardbeitasje. En een geborduurde petitfour in 3D.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
willyg313 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willyg313 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 10:30
ik ben ook wezen kijken
als je het op de filmpjes hebt gezien vind ik het nog mooier
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 16:45
Ik moest lachen om die mensen die in een gebreide zak door Tokyo liepen.

wat rozengeur.
Back to Top
willyg313 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willyg313 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 21:56
toch wel heel apart een flink breiwerkje ook
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 08:52
Bij de vorige papierbiennale hing er een breisel van krantenpapier aan trapleuningen. Ik denk dat ze zoiets met hijskranen breien. Ik was ook weg van dat vlindergordijn.

Het leukste is dat je gratis toegang hebt met je biebkaart.

wat rozengeur.
Back to Top
willyg313 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willyg313 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 20:54
het was heel apart ,als je op het filmpje keek hoe ze die bloemetjes allemaal knipten,dan heb ik echt wel een lam handje
Meestal gaat het om het idee wat je krijgt
In het winkeltje lag een ketting van allemaal knopen,nu speelt mijn kleinzoon graag met de knopendoos maar daarna kan ik dat vast ook wel maken

Het was leuk gedaan in ieder geval
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 09:24
Ik heb bij Tips en trucs een tip over knopen gegeven. Kun je je knopendoos aanvullen. Ik speelde graag met mijn moeders knopendoos en nu og steeds met de mijne.

In filiaal de Maten hangt een ketting met een klein rieten waaiertje als hanger. Dat is lekker nu met deze hitte. Maar waar koop je miniwaaiers? Ik heb wel een bamboe en een rieten waaier, maar dan zie je mij niet meer, als ik die aan een ketting hang.

Vandaag is het antiekmarkt. Ik begeef me meestal niet met blote benen de straat op, maar voor deze keer maak ik een uitzondering, lekker afgeknipte jeans.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.922 seconden.
Lang Yarns