Muisje haken: doe je mee? |
Reageer |
Autheur | |
elizabethh
Hobbywonder Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 Juli 2013 om 14:22 |
Op mijn blog is een CAL gestart waarbij een muisje (amigurumi) wordt gehaakt vanuit een oude Ariadne. Ook zin om mee te doen? Kijk dan op http://busybessy.blogspot.nl/2013/07/muisjes-haken-doe-je-mee.html
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuk idee !
Ik heb zelf momenteel te veel op mijn haakvork om mee te kunnen doen. Ik hoop dat er een grote muizenfamilie gaat komen voor de kindjes.
|
|
Nova
Hobbywonder Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk. Schattig muisje. Ik ga dus een poging wagen.
|
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik doe een muisje mee, leuk!
|
|
elizabethh
Post Options
Thanks(0)
|
Oeps, dit is wel een hele grote foto geworden.. Even geen idee hoe ik die kleiner kan maken. Ik gebruik tinypic als programma... Leuk dat jullie meedoen! Ik ga zo meteen deel 2 van het patroon plaatsen.... En morgen komt er wèer een nieuwe aflevering! Groetjes, Elizabeth
|
|
Nova
Hobbywonder Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier is mijn voortgang. Ik heb al armpjes en beentjes, maar die moet ik alleen nog bevestigen.
Ik denk dat ik er een met tuinbroekje ga maken. Volgens mij zit alleen in de oortjes een klein foutje. Ik heb net bij de opmerkingen gezien dat iemand daar al iets over gezegd heeft. Ik heb het ook zo opgelost. Erg leuk om te doen. En een goed begrijpelijk patroon. Ik kan niet wachten op het volgende deel. |
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
elizabethh
Post Options
Thanks(0)
|
Wat is hij leuk geworden met die kleine kraaloogjes!
Het klopt van die fout, ik heb het inmiddels verbeterd... Zelf geniet ik ook erg van het maken van deze muisjes, ik kan gewoon niet ophouden, hahaha... Groetjes, Elizabeth
|
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een lief snoetje, Nova !
Ik ben erg benieuwd naar alle muizen die geboren gaan worden. Ondanks dat ik niet mee doe, volg ik het wel hier.
|
|
jetje1970
Hobbyguru Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuk idee!
Hoe kan je het beste het patroon van het blog kopieëren. Dit lukt me nooit zo goed. Iemand een tip? Gr. Rianne
|
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe het als volgt jetje:
De tekst selecteren op de blog. Dan kopieren en plakken in een Word document en deze opslaan.
|
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik plak ook nog altijd de link van de blog erbij. Altijd makkelijk als je nog iets terug moet zoeken/ wilt verwijzen naar de maakster.
|
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |